Goodbye Opel-Forum!

Forumindex Forums Modellen Astra Goodbye Opel-Forum!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276498
    dennisnmgn88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2012

      Goedenavond u alle op deze bevrijdingsdag ;) !

      Hier mijn laatste berichtje op het Opel-Forum voor in ieder geval de komende tijd.
      Ik ben al enige tijd niet echt (tot helemaal niet) meer actief hier, en ben sinds vorige week eens overgestapt naar een ander merk.
      Voor sommige zal het merk/type niet de voorkeur hebben, maar ik heb er schik mee en vind hem super ;).

      Ik wou graag iedereen bedanken voor de hulp die ik in het verleden soms nodig had!

      De Astra staat nog voor de deur, maar zal volgende week richting Roemenië verhuizen, en daar opnieuw (hoop ik) een aantal kilometers afleggen.
      De reden van de verkoop was eigenlijk vrij simpel. Ik zat al enige tijd te twijfelen om een diesel te nemen (met 30.000 per jaar zeker geen slechte gedachte), alleen bleef de Opel me nog steeds bevallen dus echt haast had ik niet. Tot het moment een tik in de motor roet in het eten gooide, en de liefde voor de Opel steeds minder werd. Uitvallen van het rechter knipperlicht (draadbreuk waarschijnlijk) heeft mijn doen besluiten om toch weer actief naar iets anders te zoeken.
      Diesel had de voorkeur, maar begon steeds meer te twijfelen of het een Opel moest zijn. Ook die reden is te verklaren… Het budget liet het niet toe om een hele nieuwe te kopen, en het interieur van Opel tot ongeveer 2011 vind ik persoonlijk niet heel spannend meer. Ik doel eigenlijk op de gele verlichting die toch ondertussen echt wel achterhaald is. Ook mocht het wel wat sportiever en zo ging de zoektocht verder.
      Uit eindelijk heb ik me nieuwe liefde in het dorpje “Veen” bij de lokale Bovag gevonden.





      Het is een 2.0 tdi met 170 trappelende paarden onder de kap. Echte plannen heb ik verder niet, behalve een leuke zomerset.
      Van de week maar eens een lange rit maken, en van de zomer mag hij zich gaan bewijzen tijdens een rit Portugal :).

      Nogmaals iedereen bedankt!

      Dennis

      #18318188
      b07
        Lid sinds:
        24 February 2009

        leuke auto man.

        vind het wel een gedurfde actie wat ze met die ruitenwissers hebben gedaan, zo rechtop in de hoeken, dat staat em goed .

        #18318189
        DeMeistah
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 December 2010

          @b07 wrote:

          leuke auto man.

          vind het wel een gedurfde actie wat ze met die ruitenwissers hebben gedaan, zo rechtop in de hoeken, dat staat em goed .

          Die staan origineel zo

          #18318190
          dennisnmgn88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2012

            Thanks, en jup is inderdaad origineel!
            Heel veel voordeel merk je er niet van, enkel dat het stuk wat word overgeslagen nu achter de spiegel zit.

            #18318191
            b07
              Lid sinds:
              24 February 2009

              weet dat dit origineel vanuit de fabriek zo is maar, ik dacht dat ze in 2004 nog horizontaal aan de onderkant zaten en, dat is een wel een heel ander gezicht

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.