Gezocht tech2 programmer

Forumindex Forums Modellen Astra Gezocht tech2 programmer

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #18406066
    AngelAstraH
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 July 2020

      na het monteren van een nieuwe kachelbedieningspaneel krijg ik ecc programing melding bij het opstarten van de auto en ook na de wisselen van cdmp3 naar dvd90 met cid scherm krijg ik melding van actieradius 0 ik denk dat er een nieuwe index ingezet moet worden met tech2 en de kachelbedieningspaneel hoort iets te wijzigen met tech2 SAC ECC zo iets, kan iemand voor mij dit maken ? Woon in omgeving Delft kan wel reizen geen probleem en de kosten ook bespreekbaar.

       

      mvg

      #18406067
      AngelAstraH
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 July 2020

        Het gaat om een Opel astra H 1.8 2005

        #18406068
        AngelAstraH
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 July 2020

          Heb een automatische airco

          #18406086
          AngelAstraH
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 July 2020

            <p style=”text-align: left;”>Niemand?</p>

            #18406096
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              Zijn de geplaatste modules (radio en kachel bedieningspaneel) afgemeld uit de vorige auto?

               

              Heb je de security code van je huidige auto?

              Als een van de bovenstaande dingen niet bekend is of niet gedaan is het niet te programmeren met de tech2. Ook de orginele radio moet afgemeld zijn in je auto, dus ook die moet aanwezig zijn

              #18406101
              AngelAstraH
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 July 2020

                Ja de radio is afgemeld de dvd90 navi heeft geen security omdat die compleet is verwijdert plug play maar de cd30 die ik had heb ik gewoon eruit gehaald en dvd90 ingezet en hij deed het gewoon dus cd30 heb ik niet afgemeld enkel krijg ik een melding dat me actieradius op 0 staat en de bedieningskachel heeft die ook een afmeld functie? Ik heb hem bij de sloop gekocht en weet niet of die niet afgemeld is maar ik heb deze informatie gevonden op google in het engels

                 

                Yes i CAN confirm upgrading from SAC to ECC is possible as all the wires are similar.
                Also SAC & ECC have a regulator to control dépend of the fan, and not a resistor like on the manual AC.
                Eventually one sensor can be added, this is the polluted air sensor. This sensor can be added with tech2, then you will get an extra function on AC menu.

                 

                #18406102
                AngelAstraH
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 July 2020

                  Ik heb de security code wel  en ook de cd30 nog liggen

                  #18406107
                  Haasje17
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    8 September 2009

                    DVD90 moet aangemeld worden met tech 2 of opcom. Hij is enkel plug and play als je hem compleet wisselt met het display en kachelpaneel.

                    Pinout van de dvd90 is anders dan die van de CD30 dus ook je iso stekker moet je aanpassen. Heb je een kleuren scherm? Heb je geen kleurenscherm gaan de functies van de dvd90 niet werken.

                    Waar kom je vandaan?

                    #18406114
                    AngelAstraH
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 July 2020

                      Dvd90 navi werkt met cid probleemloos toen ik hem kocht zei de verkoper de codes en zijn allemaal gewist je hoef niet in teleren of melden enz enkel de actieradius 0 melding krijg ik bij het opstarten van de auto, en volgens mij moet er een nieuwe index worden gezet met tech2 dacht ik. Maar die kachel paneel werkt ook zoals de ventilatie maar de airco doet het niet en zie ook geen symbool op het scherm als ik hem aanzet en die moet ook volgens mij met een tech2 een airco Menu aangemaakt worden. Las ik allemaal op google. Hoop dat iemand me kan helpen hiermee

                      #18406115
                      AngelAstraH
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 July 2020

                        Ik ben in regio Delft

                        #18406116
                        AngelAstraH
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 July 2020

                          Hierbij fotos van de bedieningspaneel en de melding van actieradios de ecc programming melding heb ik geen foto kunnen maken 8807355B-835B-4C46-8BB5-A051BF256D1653883EE4-717B-41C6-87A0-58E1036596C9

                          #18406173
                          AngelAstraH
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 July 2020

                            niemand ? :scratch:

                            #18406205
                            Haasje17
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              8 September 2009

                              Code index in display is onjuist, beste is opcom kopen en het aanpassen.

                              #18406207
                              ArieVanMeer
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                24 January 2021

                                oke en de programm ecc melding die ik krijg tijden het wisselen van de bedieningskachel want had hiervoor ook ecc paneel. Maar zie ook geen menu open gaan als ik op de ronde knopje drukt  hiervoor wel

                                #18406208
                                ArieVanMeer
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  24 January 2021

                                  Ik weet wat het probleem is denk ik. Het ligt aan de code index versie wat ik hiervoor had had een andere versie nummer dan deze. Maar denk dat opcom het niet kan wijzigen maar wel tech-2?

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.