Gezocht kwartpanelen kadett e uit 1986

Forumindex Forums Modellen Kadett Gezocht kwartpanelen kadett e uit 1986

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344973
    sabox
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 June 2017

      Hallo iedereen

      ik ben nieuw op dit forum dus zal me eerst netjes voorstellen.

      Mijn naam is Sander ben 34 en kom uit Emmen.

      Momenteel ben ik een kadett 1.2 Sc uit 1986 aan het restaureren en ik heb hulp nodig bij het vinden van bepaalde onderdelen van deze auto.

      ik dacht dat er nog genoeg te krijgen was voor dit type maar dat valt dus smerig tegen.

      Ik zal eerst iets vertellen over de auto.
      Het betreft een E kadett uit 1986 met een 1.2 motor.
      Deze auto is ooit van mijn opa geweest en hij heeft m verkocht in 1991.
      afgelopen jaar kwam ik wat foto’s tegen van mijn opa met die auto, en dacht laat ik het kenteken eens checken en gelukkig bestond de auto nog.

      Na wat speurwerk heb ik de auto getraceerd in zeeland ( de Opel komt uit assen) en heb m gekocht van de vorige eigenaar.
      Alleen de auto was in een hele slechte staat en blauw over gerold terwijl deze origineel wit is.

      dus heb m helemaal uitelkaar getrokken en weer origineel gemaakt.

      Maar nu komt dus het probleem,
      Ik zoek nog wat onderdelen en via mijn kanalen kan ik er niet aankomen en vraag via deze weg jullie hulp.

      ik zoek de kwart panelen ( dus de delen waar de gordel doorheen gaat) zowel links als rechts.

      De onderdeelnummers heb ik wel en hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

      deel 1 2339610 links en 2339611 rechts liefst in de kleur beige maar is geen pre

      tevens zoek ik een pookhoes. die van mij is rond en van rubber en die ik kan vinden zijn vierkant.

      ik hoop echt dat jullie deze Opel liefhebber kunnen helpen want anders krijg ik mijn kadetje niet af

      #18345006
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Zie zo gauw ook niks, maar je kan ebay Kleinanzeige in de gaten houden en zoeken op schlachtfest of verkleidung. Jouwe is vfl (vorfacelift) zoals de duitsers dat noemen.

        En de rubber pookhoes, volgens mij ook in de eerdere ascona c gezeten. Idem. Het wordt schaars, vooral nu ze h kenteken beginnen te worden in duitsland.

        #18345007
        Vinci
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2009

          Dit lijkt wel op een poging tot vervangend type, maar of het niet een generieke foto is weet ik niet…
          http://m.ebay.de/itm/Schaltsack-Handbremssack-passend-fuer-Opel-Kadett-E-Bj-1984-1994-Echtes-Leder-/380748369821?nav=SEARCH

          #18345118
          sabox
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 June 2017

            Bedankt voor de info Vinci.
            Ik zal eens kijken op de link die je hebt doorgestuurd.

            Nogmaals dank

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.