Gezocht Bouwer/eigenaar Manta 400 R (rp-53-dr)

Forumindex Forums Modellen Manta Gezocht Bouwer/eigenaar Manta 400 R (rp-53-dr)

3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Berichten
  • #18266325
    Corsaliefhebber
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 February 2012

      Nu meer als een jaartje later hoop ik dat de resultaten van de spuitbeurt na herstelling zichtbaar worden :kewlpics :kewlpics

      #18335935
      Jack23770
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 December 2016

        Hallo beste Opel liefhebbers !

        Ik werd op de hoogte gebracht door een vriend die dit artikel tegen kwam op dit Opel forum.
        Ik ben diegene die deze Manta 400R met kenteken RP-53-DR gebouwd heeft !
        Deze Manta heb ik in 1991 gebouwd en een aantal jaren met veel plezier in bezit gehad.
        Ook in die tijd veel bij manta treffen geweest en de 2e plek gehaald. (beker heb ik nog wel in bezit hahaha)
        Achteraf nooit weg moeten doen natuurijk, maar dat betekend voor nog wel meer auto’s die ik heb gehad !
        Jammer dat hij een jaar geleden is stuk gereden, maar hopelijk komt hij weer de weg op met een nieuwe trotse eigenaar.
        Hopelijk kan ik hem weer eens terug zien bij een Opel meeting waar ik al jaren van plan ben om heen te gaan.

        Mvg, Jack Wouters

        #18335983
        schuur
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 January 2015

          hey jack ,

          ik heb de manta ook weer volledig gerestaureerd en verkeerd weer in topconditie !
          ik kan hier geen foto’s posten maar voeg me maar toe op facebook dan kan ik je daar alles laten kijken
          davy schuermans ofwel via schuuropelclassics

          mvg davy

        3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.