Gezocht: Auto poets fanaat

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Gezocht: Auto poets fanaat

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269845
    Wess1988
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2014

      Zijn er mensen die (als het mooier weer wordt) mijn veccie c1 willen poetsen aan de buiten en binnenkant?
      Ik wil mijn swirls wel eens weg hebben.

      heb zelf een silverline polijst machine gekregen voor kerst, maar hoor er niet veel goede verhalen over :(
      Liefst in de omgeving (ong 30km) van Lelystad.

      Vragen mag hier of via pb als je dat liever hebt. (Betaling )

      #18267179
      dree4681
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 January 2013

        Ik ben ook opzoek naar iemand die mijn
        auto eens grondig wil aanpakken voor een leuke prijs.

        André

        #18267180
        Daan1908
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 June 2012

          Gewoon als het mooi weer is en niet vol in de zon

          Eerst de auto wassen
          dan lekker poetsen met autoglym muziekje erbij 2 uurtjes later ben je klaar

          Dus zo moeilijk kan dat niet zijn

          #18267181
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            Als je in dit forum gedeelte een beetje rond neust dan zie je genoeg leden voorbij komen die dat heel goed kunnen.
            In het geval van Wes & Dree zit er zelfs iemand in Harderwijk die dat best aardig kan :angel

            Overigens heb je wel poetsen en poetsen. In het geval van Daan (autoglym) verstop je de swirls en heb je ze als de SRP weg is (na anderhalve maand) gewoon weer terug.
            Laat je de auto goed poetsen dan polijst je ze eruit en ben je er ook echt vanaf. Uiteraard is het dan wel aan te bevelen de auto goed te gaan wassen anders maak je ze binnen enkele wasbeurten weer.


            @Wess
            : de machine die jij hebt gekregen is een roterende machine en absoluut niet geschikt voor beginners.
            Je ziet dat ook wel aan de beschrijvingen die er vaak bijzitten : 1 pad / spons voor alle middelen en dat je de polijst pasta dan moet laten indrogen ed.
            Als je dat soort ” tips” ziet dan weet een geoefend detailer wel genoeg ;)

            #18267182
            Wess1988
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 January 2014

              Bedankt voor je berichtje.
              Ik mag gelukkig oefenen op de audi 80 van me schoonouders :jerry Dus als ik de smaak te pakken krijg dan kan ik het op de vectra proberen

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.