GEVRAAGD: Iemand in omgeving Den Bosch

Forumindex Forums Modellen Astra GEVRAAGD: Iemand in omgeving Den Bosch

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    RickR91
    Deelnemer

Beste mede-forumleden.

Ik heb pas mistlampen en schakelaar binnengekregen van een forumlid, deze zijn in goede staat aangekomen!

Nu heb ik dus de kabels achter de bumper liggen, en heb begrepen dat alles dan voorbereid is.
      Het enige wat er nog zou moeten gebeuren zou de schakelaar overzetten en relais inprikken zijn?
      Heb ook de zekering 12 ingezet.

Nou werken de stadslichten en dimlichten wel, maar de dimmer van het dashboard niet. Ook gaan de mistlampen niet aan.
      Ik heb zitten zoeken, maar kon niks bedenken wat er mis zou zijn. Of het zou aan de schakelaar moeten liggen.

Nou vraag ik me af of iemand in de omgeving van Den Bosch komende week zou kunnen helpen, evt. tegen een vergoeding.

Het gaat trouwens om mijn Astra G (zie sig)

thereaper
      Deelnemer

ik woon in de buurt van d’bosch,
        en kan je misschien wel helpen,
        laat maar iets weten. event via pm

wim-v6
        Deelnemer

Zekering op 58K kentekenlampje en Tellerverlichting doorgeslagen offf Multitimer overleden..

Willem

RickR91
          Deelnemer

Vergeten update te plaatsen : met het terugplaatsen van de oude schakelaar werkte alles weer zoals het was.
            Lijkt me dat we moeten zoeken in de schakelaar, bedrading of relais.

Ik weet niet of ik nog meer moet aansluiten?

wim-v6
            Deelnemer

Ander type schakelaar weet niet of er verschillende zijn, of schakelaar defect, andere proberen..

willem

RickR91
              Deelnemer

Willem, voor de Astra G zijn er de schakelaars met en zonder mistlampen voor, met stelwieltje voor hoogteregeling. Ook is er een schakelaar voor xenon, maar dat is hier niet van toepassing.

Mocht er iemand in de omgeving van Den Bosch zijn van wie ik een schakelaar kan proberen, PM is welkom ;)

wim-v6
                Deelnemer

dat wel, bij de Vectra-B zijn er in de leeftijd ook verschillende geweest, al lijken ze gelijk, werken doet het niet…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.