Gespoten middenconsole astra f cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra Gespoten middenconsole astra f cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17497686
    astraTD
      Lid sinds:
      9 March 2009

      Hoi Warbeer ( typte net wasbeer haha),

      Ja over kleur zit ik toch tedenken om het beige tedoen, maar de kleur lichtgrijs spreekt me ook wel aan:hmmz achja de eerste 2weken kan ik toch niks doen dan nog altijd genoeg bedenk tijd.

      Nee ik ben nog nooit bij een meeting geweest met me astra, hij is nog helemaal orgineel.

      Je kan wel eens me album bekijken heb ik nog genoeg foto’s.

      #17497687
      Warbeer
        Lid sinds:
        10 June 2009

        Hoi Phil,

        Ziet er netjes uit jongen!!!
        Volgens mij is de kleur van jou auto ook champagne toch??
        Misschien zou ik de middenconsole wel in die kleur spuiten… Bij mijn cabrio zou het niet hebben gestaan, veel te opvallend….
        Daarom heb ik hem neutraal gehouden (grijs metalic)

        Als ik je een tip mag geven zou ik kijken of ik een paar gespoten bumpers op de kop kan tikken.
        In duitsland is nog veel te vinden, ik heb net nog geboden op een paar gespoten handgrepen…

        wat betreft die kilometers??? hij kan nog wel 3ton mee!!! (duitse degelijkheid he!?)

        Groetjes Mark

        #17497688
        astraTD
          Lid sinds:
          9 March 2009

          Heey Warbeer,

          Thanx voor je complimenten.

          De kleur is beige staat op het kenteken, ik ga toch overwegen om de middenconsole binnenkort beige tespuiten.

          Toevallig stond op marktplaats 2 beige bumpers tekoop, helaas kreeg ik die adverteerder niet tepakken.

          Het staat inderdaad op mijn verlang lijstje mee gespoten bumpers met mislampen, en de spiegels in kleur.
          Ik wil hem dan voor 40mm verlagen en achter niet, omdat ik wel vaker met zwaar vervoer rij.
          Ik wil ook nog m’n achterramen laten blinderen wat mij zelf al 3x mislukt is. (pokkewerk)
          En ik wil nog een sportinterieur in de astra hebben of leer:wub.

          Maar ik heb nog genoeg tijd hoor, want de assie gaat voorlopig niet bij mij weg:jerry

          #17497689
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            Heey warbeer, ik ben vandaag begonnen met uitbouwen heb heb nu alles uitelkaar liggen, wat een gedoe zeg haha.

            Het middenconsole heb ik al geshuurt en in de hechtlaag gezet.

            Morgenvroeg ga ik er mee verder, dus hou dit topic in de gaten, ik probeer morgenavond alles af tehebben.


            Groetjes

            #17497690
            astraTD
              Lid sinds:
              9 March 2009

              Ik heb vandaag niet meer gelakt dat ik doe morgenochtend meteen, wat een geshuur zeg heb nu pijn aan me arm ervan haha.

              De kleur ga ik beige doen, ik weet zeker dat het gaat staan omdat me tellerbak ook in de kleur beige is gespoten.

              Morgenvroeg ga ik ermee verder tot 2u, wel lastig nu heb ik geen radio in me auto haha.

              #17497691
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Vandaag heb ik aleen de ondergrond gelakt, morgen de kleur en de naglans, en zaterdag weer monteren.



                #17497692
                astraTD
                  Lid sinds:
                  9 March 2009

                  Nog niet helemaal klaar:P

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.