Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Geschaarde Belg met aanhangwagen op de A325
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 april 2010 om 22:30 #17220589
[c] http://www.nu.nl
[Zucht] Waarom verbaast me dit………
29 april 2010 om 22:44 #17664500SW
:jerry:jerry:jerry
29 april 2010 om 23:19 #17664501zo het lijkt staat er een Mitsubishi L400 achter..
is wel wat zwaar voor een VW Boring
Willem
30 april 2010 om 08:56 #17664502Die bora’s zijn toch ook geleverd met een V5 erin dat zou ie het toch wel moeten/mogen trekken
30 april 2010 om 09:05 #17664503Jah maar dat zegt niks, dan zou je ook een mini met een v8 ervoor kunnen knopen. Het gaat om het gewicht, trekken zal ie hem wel maar op een gegeven moment krijg je dat ie je wagen bestuurd ipv de wagen de aanhanger. Als het dan fout gaat heb je niks meer te vertellen, met een zwaardere auto vaak wel. Ik weet natuurlijk niet wat er met die L400 is maar ik had die ervoor gezet en de bora op de ambu.
30 april 2010 om 09:35 #17664504hehe, that sucks!
wel lache plaatje overigens :P30 april 2010 om 09:39 #17664505Waarom verbaasd het me niet dat er een Belgisch kenteken op zit???:wtf
30 april 2010 om 09:54 #17664506Ach heb er met ‘gele platen’ ook al toeren uit zien halen…..die deze makkelijk evenaren
30 april 2010 om 10:15 #17664507BTW die leeuw op de voorgrond is ook een tikkeltje zwaar vanachter of zie ik het nou verkeerd
30 april 2010 om 10:21 #17664508origineel gepost door DevilraY
Ach heb er met ‘gele platen’ ook al toeren uit zien halen…..die deze makkelijk evenarenTrue, maar in mijn dagelijkse werk zie ik de belgen 20x meer vreemdere toeren uit halen als de “gele platen”
een van die toeren was bv tegen het verkeer terug een 2 baans rotonde op rijden omdat ze de verkeerde afslag had (ja het was idd een vrouw met wit rode platen).
Afslaan zonder de dode hoek te controleren zie ik bij onze belgische vrienden veel vaker gebeuren dan bij de hollanders.30 april 2010 om 10:41 #17664509net even gegoogeld mitsubishi l400 weegt een goeie 1500 a 1600 kg afhankelijk van lengte of hoogte wat op het plaatje niet de zien is, die kar zelf zal ook nog een goeie 500kg wegen, dat maakt samen 2000kg en dit is mar geschat. ik weet niet of een boring dit mag pakken gezien het een belg is zal het wel een tdi zijn.
wel zonde voor de eigenaar.30 april 2010 om 15:41 #17664510dat is maar 700 kg te veel moet makkelijk kunnen als je een bietje fatsoenlijk rijd
30 april 2010 om 16:35 #17664511Bora 1.9 tdi 4motion [150pk] mag 1600 kg trekken…… kan net [niet]
30 april 2010 om 17:48 #17664512origineel gepost door DevilraY
Ach heb er met ‘gele platen’ ook al toeren uit zien halen…..die deze makkelijk evenaren:Pwat wil je daar wat mee zeggen?
30 april 2010 om 17:52 #17664513Mja, belgen…in België mogen ze gewoon 120 met een aanhanger, das ook vreemd. Maar ik vind het eigenlijk knap, nu ik de foto zo inspecteer, dit is de afrit bij kronenburg, vind het sowieso knap dat je daar dit voor elkaar krijgt, zal wel gesneden zijn of heeft plotseling moeten remmen.
30 april 2010 om 18:21 #17664514origineel gepost door Astraman
Mja, belgen…in België mogen ze gewoon 120 met een aanhanger, das ook vreemd. Maar ik vind het eigenlijk knap, nu ik de foto zo inspecteer, dit is de afrit bij kronenburg, vind het sowieso knap dat je daar dit voor elkaar krijgt, zal wel gesneden zijn of heeft plotseling moeten remmen.Volgens omroep Gelderland in de bocht bij ohra.
Ag ja die belgen zijn ons goede wegdek ook niet gewent :jerry
1 mei 2010 om 11:10 #17664515in belgie mag je geen 120 met hanger. in frankrijk is dat
1 mei 2010 om 11:21 #17664516origineel gepost door mayhem
SW:jerry:jerry:jerry
bitch!:fy1
1 mei 2010 om 11:23 #17664517hij had vast ergens op een forum gelezen dat ie met winterbandjes meer grip had :angel …
1 mei 2010 om 11:54 #17664518Gezien de korte moutjes van de agenten, hebben die banden geen zijn :sleeping
1 mei 2010 om 11:57 #17664519origineel gepost door sw16v
origineel gepost door mayhem
SW:jerry:jerry:jerry
bitch!:fy1
:D
1 mei 2010 om 12:40 #17664520Vind dit goede autoambulances, zijn net ff zwaarder en het gewicht boven de wielen rijd echt super.
Het is gewoon een te zware combinatie tov die auto, denk dat er flink wat kilo’s overheen zit :angelZit er wel over te denken een trekhaak achter de cali te monteren, alleen laadvermogen is ook niet zoveel.
Ik dacht 1350 geremd? Als ik een autoambulance van 400-450kg kan kopen kan er nog een auto op van 900 kg.
Maar dan zit altijd echt op het randje, wat denken jullie?1 mei 2010 om 12:48 #17664521origineel gepost door stillekracht
Gezien de korte moutjes van de agenten, hebben die banden geen zijn :sleepingtis toch ook een belg of niet dan ? :jerry
1 mei 2010 om 15:41 #17664522hij staat er wel raar bij… die heeft denk ik niet netjes 90 gereden.. aangezien hij 180 graden gedraaid staat….
1 mei 2010 om 17:16 #17664523origineel gepost door Silverspeed
hij staat er wel raar bij… die heeft denk ik niet netjes 90 gereden.. aangezien hij 180 graden gedraaid staat….Kan uit ervaring vertellen dat je daar echt niet harder dan 90 voor hoeft te rijden.
80 is al genoeg, als het wegdek ff mee werkt (denkt dan weer terug aan het schaar moment op de A2 richting maastricht net voor het viaduct bij het AC nederweert :cry)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.