Geluid knipperlichten, parkeersensoren enz defect

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Geluid knipperlichten, parkeersensoren enz defect

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369574
    Joost Antonis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 October 2019

      Hallo ik ben joost en heb een vraag, ik heb een opel vectra c van 2009 en nou heb ik geen geluid meer van mijn knipperlichten, parkeersensoren voor, geluid als je je ruitenwisser aanzet dat klikje en als ik mijn lichten aan laat staan als ik t contact uit zet en mijn deur open. Ik neem aan dat er ergens een speaker zit die het dus begeven heeft?? Kan iemand mij op weg helpen wat ik moet doen en waar ik moet gaan zoeken. Heb al wat kappen weg gehaald maar ik krijg het niet gevonden. Ook omdat het geluid niet meer werkt weet ik dus ook niet waar het vandaag hoort te komen. Hoop hier een antwoord te krijgen zodat ik aan de slag kan.

      #18369578
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Even uitlezen met opcom, kan ook een defecte stekker / cim module zijn.

        #18550365
        Philip80
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 December 2018

          Beste Joost, heb je nog een oplossing gevonden voor het geen geluid probleem? Ik heb sinds kort een vectra c station en die maakt ook geen geluid zoals jouw omschrijving. Ik hoop dat iemand bekend is met dit probleem, het is best vervelend. Gr. Philip

          #18550369
          Dmitry
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2023

            <span style=”vertical-align: inherit;”><span style=”vertical-align: inherit;”>You need to replace the speaker in the CIM module. </span><span style=”vertical-align: inherit;”>But it is not supplied in spare parts, you have to find a suitable speaker yourself.</span></span>

            #18550373
            Philip80
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 December 2018

              Hi Dmitry,

              Thanks for your reaction. Yesterday i was also searching on the internet and found indeed it is the speaker on the cim module.

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.