:-( geknuffeld met een boom!

Forumindex Forums Modellen Astra :-( geknuffeld met een boom!

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 87)
  • Auteur
    dunjatamara

Gisteravond in de slip geraakt door drap langs de middenberm :(

Gelukkig dichtbij huis en niet langs het kanaal waar ik net vandaan kwam.

Slipcursus die ik gedaan had heeft me niet geholpen kon tegensturen wat ik wou de hele auto leek wel geblokkeerd pas na het knuffelen met de boom kreeg ik de controle terug :cry

Schoot mijn gordel ook nog los dus flink heen en weer geknald ook nog :???:
      Vond de schade in het donker al heftig maar bij daglicht poe :cry ben blij dat ik alleen in de auto zat zonder de kinderen.

Vanmiddag toch maar even langs de huisarts behoorlijk last van mijn rug.

Als ik de schade zo bekijk ga ik het niet redden met een andere deur alles is wel zo krom daar past geeneens een deur meer in :cry

soepkiepe
      Deelnemer

zonde man, gelukkig heb je zelf niet al te veel.
        hoe heb je dat gekregen dan? de straat ziet er aardig schoon uit namelijk.

dorpel zit volgens mij ook gedeukt, dus denk dat je bodem nu ook wel wat op gedrukt zit.
        denk dat je wel aardig wat werk hebt om het klaar te krijgen.

dunjatamara

Net daarvoor zit een middenberm gisteravond denk dat daar beetje heel glad was.
          Maar net wezen kijken kon nog precies mijn banden sporen zien, ik kwam de bocht uit en ben in de slip geraakt door die smeerzooi die naast die middenberm ligt, eerst naar links en toen bam rechts die berm in tegen de boom aan als je het spoor volgt daar gleed ik weer linkerhelft op en net voor de bushalte kreeg ik m recht en stond ik stil.

De straat is nu idd schoner dan gisteravond mijn vriend moest vanmorgen naar zijn werk er ook langs en die kon al die sporen nog zien op de weg nu zie je alleen de sporen nog bij de middenberm.

Ik denk dat het de moeite niet is om het uberhaupt te proberen :(

Net vorig jaar d-riem vervangen op die lekstroom na loopt die auto net zo rustig is echt de fijnste auto waar ik ooit in gereden heb.
          Denk dat ik m weg moet doen, of mijn zwager en vriend moeten zeggen dat het echt nog wel te doen is maar ik denk dat het mij meer geld gaat kosten dan dat de auto waard is :(

Heb wel behoorlijk last van mijn rug helaas hopelijk alleen van de klap.

RISL
          Moderator

Dat is een lastige schade!
            Huisarts opzoeken zou ik inderdaad wel even doen! Nog geen spierpijn?

dunjatamara

Daar bij die middenberm net ervoor ligt helemaal vol met die smeerdrap denk in de bocht te dichtbij de middenberm uitgekomen ofzo het ging zo snel weet alleen nog het moment dat ik m voelde weg glijden en erna.

dunjatamara

Ja beetje in mijn bovenarmen voel ik de spieren wel.

Had nog nooit een ongeluk gehad poe wat een impact die auto het is hartstikke zonde maar ben zo ontzettend blij dat ik niks ernstigs heb op de rugpijn na en dat ik mijn kinderen godzijdank niet bij me had.

De rugpijn kwam pas toen ik beetje van de schrik bekomen was, ik was in een shock ofzo ik heb zelfs nog spullen uit de auto staan halen en het raam dicht staan plakken.

Kon gelukkig naar huis rijden was ook dichtbij gelukkig, maar werkelijk niemand die stopte he er is een auto langsheen gesjeesd toen ik tegen de boom knalde en toen ik weer recht op de weg stond racete er nog eentje langs dat zou ik nooit kunnen doen als ik een ongeluk zie gebeuren.

RISL
                Moderator

Ja, dat is de adrenaline, daardoor voel je in eerste instantie de pijn niet.

Mogelijk dat de voorbijgangers niet goed gezien hebben dat je tegen de boom stond? Je geeft zelf al aan dat het donker was en dat ze behoorlijk de vaart erin hadden zitten.

asconahobbyist
                  Deelnemer

auto is inderdaad maar bijzaak,gelukkig heb je zelf niks.
                    Als ik de foto’s zo zie is je autootje inderdaad klaar,de waarde van een Astra F1 is inderdaad nihil,als het nou alleen de deur is,maar ook de dorpel,wielrand en achterscherm zit in elkaar,en zoals soepkip al zei,wellicht ook de vloer iets opgelopen.
                    Denk dat je er wijs aan doet om wat anders te zoeken.

dunjatamara

Nou die auto voor mij remde dus nog in eerste instantie maar besloot toch door te rijden ik kan me haast niet voorstellen dat die twee achterste het niet gezien hebben want ik schrok er nog zo van dat ze er langs heen gingen bang dat ik er tegenaan zou knallen omdat die ene schuiver richting boom zo hard ging was ik nog bang dat ik precies in die schuiver mijn achterligger zou raken ;)
                      Ach zou de maatschappij van tegenwoordig wel zijn denk ik :shock: niet iedereen is zo natuurlijk maar dat vond ik nog het meest rare toen ik thuis was dat niemand van die auto’s stopte om te kijken of het wel goed ging.

dunjatamara

Ik koop wel een bakfiets ;)

Ik durf ff niet meer denk ik.

soepkiepe
                        Deelnemer

logische reactie dat je eigenlijk nu ff niet durft.
                          maar toch is het het beste om zo snel mogelijk weer achter het stuur te stappen, als je eenmaal in die angst zit kom je er moeilijk weer uit, dan rijd je over 2 jaar waarschijnlijk nog niet.
                          ik zal eerst wel zo snel mogelijk naar de huisarts gaan.
                          kans is groot dat het alleen maar spierpijn is, maar toch beter dat je wel heen gaat.
                          aangezien de auto van zij tegen de boom is “geslagen” heb je zelf waarschijnlijk ook een flinke ruk van de gordel gekregen.

en om ff terug te komen over de astra.
                          dag waarde van een astra ligt op 400 euro ongeveer.
                          maar voor jou kan de auto bijvoorbeeld heel veel betekenen.
                          het is maar net wat je zelf wilt.
                          bekijk de schade eens goed, een deur op de sloop kost niet de hoofdprijs.
                          dorpel heb je voor minder dan 20 euro.
                          op de sloop kun je ook vast wel een goed achterscherm van een auto slijpen.
                          bodem kun je in het ergste geval een deel uit slijpen en een andere plaat in lassen.
                          maar de kans is natuurlijk ook wel aanwezig dat je as er nu ligt wat scheef onder staat door de klap.

persoonlijk had ik hem zo als ie nu is op mp aangeboden.
                          zijn zat bedrijven wat er nog wel handel in zien.
                          als je een beetje een goeie hebt denk i dat ie nog wel rond de 2 a 300 op moet kunnen brengen zo, al moet je wel eerder aan de 200 dan de 300 denken ;)

opel-mark
                          Deelnemer

Zo te zien ziet de schade er erger uit dan het meestal is, een nieuwe deur en de rest zal met wat geweld weer in vorm geklopt moeten worden.

Wel enorm vervelend, want daar zit je echt niet op te wachten.

Mark
                            http://www.AstraTuningClub.nl

dunjatamara

Straks vriend en zwager maar even laten kijken maar de deur zit wel zo vast volgens mij krijg je die al niet zonder geweld los, plus boomschors tussen mijn band en velg in en de veer heb ik nog niet eens gezien misschien is dat wel helemaal krom daar aan die kant.

Mijn schoonvader zei vanmorgen ook al tegen me dat ik moest gaan rijden vanmiddag, maar ik durf echt ff niet :???:

Hebben nog een auto een corsa b maar daar rijd ik niet zo graag in stuurt zo zwaar heb commocruiser laatst bijna 5 min laten staan wachten omdat ik m het vak niet fatsoenlijk in kreeg :oops:

Lijkt me niet ideaal om daarin te gaan stappen vandaag.

heb om 15u afspraak bij de huisarts, heb al ibuprofen op maar helpt niet zo best nog :(

asconahobbyist
                              Deelnemer

niet eigenwijs zijn,als de bliksem in de auto stappen en rijden,geloof me,want anders durf je straks echt niet meer en zit je met het zweet in je handen achter het stuur,en dat is zonde.
                                Gewoon NU je angst opzij zetten.

black_astra

kan wel na de sloop

CommoCruiser
                                  Deelnemer

@dunjatamara wrote:

Hebben nog een auto een corsa b maar daar rijd ik niet zo graag in stuurt zo zwaar heb commocruiser laatst bijna 5 min laten staan wachten omdat ik m het vak niet fatsoenlijk in kreeg :oops:

Ah, ik vroeg me al af wat je allemaal aan het doen was… ;)

Zonde van je Astra, zeg !
                                    Zo aan de foto’s te zien denk ik niet dat het nog de moeite is om ‘m op te knappen.
                                    Maar als je het wilt proberen, ik heb nog een deur voor je liggen.
                                    Donkerrood met een paar krassen (niet zo diep als bij jou), mag je zo ophalen als je ‘m wilt hebben.

En wat de rest ook zegt : meteen weer gaan rijden !
                                    Zoek met je vriend een schoon en rustig stuk weg op en ga het proberen !

dunjatamara

Ja echt zonde :cry

Maar ja niks aan te doen kan het helaas niet terug draaien :???:

soepkiepe
                                      Deelnemer

hoe is het bij de huisarts afgelopen?

dunjatamara

Volgens hem moet het over een week over zijn zo niet moest ik bellen dan moesten ze verder kijken ;)
                                          Hij heeft even gekeken en volgens hem waren er geen uitval verschijnselen dus dat was goed, waarschijnlijk door de klap mijn spieren beetje opdonder gekregen.

Begint alleen maar erger te worden helaas en ibu’s helpen niet :thumbdown

De auto ga ik niks meer aan doen de kokerbalk is helemaal verbogen, de wielkas is naar buiten gebogen, Ik vrees het proberen niet meer waard. :cry Ik zou ook nieuwe gordels moeten plaatsen want daar heb ik ook geen vertrouwen meer in als die zomaar los schiet wat zou er met die andere gordels dan gebeuren.
                                          Heb al een mailtje gestuurd naar zo’n opkoper ben benieuwd of die m zou willen ophalen.

KadAstra-EF
                                          Deelnemer

Wow, ik lees je topic nu pas.

Tis heel jammer van je F maar je gezondheid gaat dan toch voorop.
                                            Ik hoop dat het bij spierpijn blijft en heel veel sterkte met de afhandeling !!!!!!

Success met alles !

Rik :)

Anoniem

Beterschap! Heel erg jammer van de Opel, maar jijzelf bent veel belangrijker!

soepkiepe
                                              Deelnemer

hopen dat het dan bij spierpijn blijft en niet achteraf iets anders is.
                                                in ieder geval beterschap.

robert_corsa

veel beterschap. denk hier goed om. blijf bewegen.
                                                  klinkt gek, maar als je alleen maar bank hangt wordt je stijf.

ga vanavond nog rijden, want anders durf je echt niet meer.

heb mijn astra g destijds loss gereden, in een bocht.
                                                  reed gewoon de juiste snelheid.
                                                  heb meteen in de bedrijfsbus gereden. ging weer prima.
                                                  alleen kon ik niet rijden in een astra g. heel gek.

bij elke lange bocht op de snelweg rijdt ik sindsdien erg rustig :angel
                                                  ik weet hoe hard 30, 50 of 70 kan zijn als je in de slip raakt.

nova….
                                                  Deelnemer

Zonde van de astra..maar opels kunnen vervangen worden en mensen niet.

En wat al vaker gezegd is ga rijden… des noods op een afgesloten parkeerplek

Sterkte.

darknight2003

Idd zonde van de wagen. maar het zou erger zijn als er met jou iets was gebeurd, behalve de schrik. zoek inderdaad een stuk lege weg of een schone parkeerplaats en ga een paar rondjes rijden! Een kennis van me hen het zelfde meegemaakt en die durft nu na 3 jaar nog steeds niet te rijden!! Dus overwin je angst!!

in ieder geval beterschapp! En hopelijk valtbde lichamelijke schade mee!!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 87)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.