Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
de telefoon op te nemen vanavond ….dus doorgeschakeld naar de mobiele beantwoorder en een half uurtje naderhand afgeluisterd …….na de bbq:jerry de bellert in deze heeft waarschijnlijk niet geweten dat mijn nummer gebeld is en een kwartier lang kon ik een aardig gesprek meevolgen.:jerry:jerry……nou wil ik dat iemand anders dit ook hoort:angel………………….maar …..dat moet ff via de email is er iemand die weet hoe je zon gesprek vanaf een voicemail op kan slaan ?een microfoon op de mobiel zetten voor opname is net niet mogelijk daar het geluid daar net iets te zacht voor is en op die manier niet op te nemen is:(