Het wil wel eens gebeuren dat als de vec een koude start heeft,of dat hij na een rit meer dan een uur heeft stil gestaan en de vec vervolgens start hij wel eens de neiging heeft om te galopperen bij stationair toerental.Het zelfde idee dat er enorme race nokkenassen in zit wat natuurlijk niet het geval is.Geen melding of foutcode.Ben ik de enigste die dit heeft of hebben er meer last van? 3.2v6
Heb ik al nagekeken,en alles is brandschoon geen vervuiling.Vec heeft nu 69dkm gereden en is van 2003.Het is geen ernstig probleem en heeft dit altijd al gedaan:hmmz
Heb nergens last van met m’n 3.2 en dit ook nooit gehad.
Maar jij hebt inderdaad e-gas, 5 lambda sensoren en ‘n kwartet aan katalysatoren, bobine bruggen, etc. en das ‘n heel verschil met de aansturing van de X-reeks motoren, en helemaal met de C-reeks (C25XE)
De hele bende uitgelezen,en de sensor waarden zijn allen goed,hij krijgt naar mijn mening te veel brandstof op sommige momenten met koude of lauwe start:o
Is het niet gewoon de computer die de motor aan het bijregelen is, voor een bepaalde temperatuur loopt hij op andere sensoren dan na een bepaalde temperatuur..