Geen meters en controlelampjes, alleen brandend acuulampje!?

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Geen meters en controlelampjes, alleen brandend acuulampje!?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212943
    warhamstr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 August 2009

      Gisteren naar 100% tuning geweest, heb ik daar een setje strobe`s gehaald.

      Thuis aangekomen gelijk gemonteerd natuurlijk. Maar heb toen geprobeerd stroom van achter de sigarettenplugding vandaan te halen (bruine en zwarte draad) maar toen k daar de plus ende min van mijn strobe`s aan monteerden begon de regelaar na die dingen te roken en werden de draadjes tussen dat ding en de sigarettenplug kabeltjes gloeiend heet:thumbdown dus daarna t apparaat rechtstreeks op de accu aangesloten en ze werkten nog! king:

      Mare nou `t mooie van het verhaal ga ik gisteren avond rondje rijden, doen geen van de meters het meer, alleen mijn snelheidsmeter en km doen het nog :o en mij acculampje blijft branden, en net na het starten brand mijn motormanagement lampje heeel zwak!Soms brand het acculampje niet na het starten maar zodra ik gas geef istie er weer:(

      Ojha ik heb ook gelijk een powerfilter gemonteerd maarjha lijkt mij niet zo waarschijnlijk dat het daar aan ligt.

      EDIT: O, het gaat om n Astra F, Tailgate 1.8 16v uit `97 met zonder opties alleen mistlampen:P

      #17534828
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        ZEKERING DOOR!!!

        Willem

        #17534829
        warhamstr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 August 2009

          daar dachtik idd ook aan maar welke zal da dan zijn want volgens mij waren ze allemaal nog goed

          #17534830
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            zal je moeten meten met een Multimeter.

            ik weet niet meer welke dat was, ik heb m ook door gehad ooit toen ik nog een astra-F had.

            Willem

            #17534831
            warhamstr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 August 2009

              bedankt man was idd een zekering de 7e van linksboven om presies te zijn

              #17534832
              stillekracht
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 May 2007

                ik hoop dat je nu wel een zekering heb geplaatst tussen die strobe’s ????

                #17534833
                warhamstr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 August 2009

                  Uhm nej:P

                  #17534834
                  Fearless
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 January 2005

                    Gewoon van een contstant stoom draadje pakken, met een zekeringetje….en een schakelaartje

                    #17534835
                    mattemaker
                      Lid sinds:
                      28 September 2007

                      …… je weet toch wel dat ZWART PLUS is bij opel..?
                      ander blijf je aan de gang… :thumbup

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.