geen internet met router ertussen

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia geen internet met router ertussen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207109
    ahrend
      Lid sinds:
      31 December 2005

      Ik heb onlangs alles van UPC internet/telefonie/digi TV,sindsdien heb ik het probleem dat ik regelmatig geen internet heb ,rechtsonder in mijn scherm staat zo’n antennetje, als ik daar met de muis op ga staan geeft ie dan toch aan ontvangst uitstekend,maar ik kan dan niet online,nou zei een collega dat ik eens moest proberen te internetten zonder mijn router ertussen te plaatsen ,als ik die er tussenuit haal is alles perfect ,word nu dan op een of andere manier mijn router niet herkent ofzo ??????(router is van netgear)UPC gebeld maar daar wisten ze te vertellen dat probleem niet bij hun lag ,fijn computeren als het werkt tenminste:mad:

      #17409789
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        UPC deed in het verleden een detectie op MAC adres. Mocht jij je modem eerst direct op de PC gehad hebben en later de router ertussen hebt gezet is het MAC adres die aan het modem hangt veranderd en blokkeerd UPC het internet totdat het juiste apparaat weer aan het modem hangt..

        Als dat vandaag de dag nog zo is moet je even naar de UPC helpdesk pagina’s waar je mogelijk iets kunt vinden voor de initialisatie van je modem.

        #17409790
        ahrend
          Lid sinds:
          31 December 2005

          Het zit iets anders,ik had voorheen internet van XS4all,daar zat dezelfde router ook al een hele tijd tussen,ik heb gewoon de modem van XS geruild met die van UPC,ik heb verder ook niks van instellingen of wat dan ook veranderd en sindsdien wil ie niet meer,ik ben wel een comp.leek dus hou het simpel aub:P

          #17409791
          Roelof
            Lid sinds:
            30 June 2004

            OK, in die router staat dan nog de inloggegevens van XS4ALL, je moet dan de router benaderen via zijn IP-nummer en dan daar de account gegevens aanpassen.

            #17409792
            arjontje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 March 2006

              dit probleem heb ik ook. doe af en toe mijn router resetten, dan werkt het weer gewoon.

              dit gaat dan maanden goed. En daar na sta ik elke dag de boel te resetten.

              gebruik ook UPC ism linksys router.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.