geen gps verbinding tomtom

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia geen gps verbinding tomtom

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247898
    OscaR-16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Ik heb een tomtom one, ondertussen een jaar of 3 oud gok ik. Heb eigenlijk nooit geen problemen met het apparaat gehad. vrijdag nog naar noord holland geweest met tomtom, niks aan de hand.

      vandaag heen reis richting dronten geen problemen. terug reis geen gps verbinding te krijgen. tientallen keren uit en aan gezet, terug gezet naar fabrieks instellingen. helpt allemaal niks.

      zal hij dan echt overleden zijn? ik lees veel over problemen met tom tom die geen gps verbinding pakt.

      #18009933
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Klopt dat tomtom problemen had met GPS. Door een update was er geen verbinding meer met GPS. Ik heb begrepen dat door de nieuwste update het GPS probleem verholpen zou zijn

        #18009934
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Om wat voor tomtom gaat het. Ik heb zelf de 730 heb em 4 jaar nog geen problemen gehad

          #18009935
          OscaR-16v
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2009

            ik heb ff gezocht via tomtom, moet 1 van deze zijn.

            ONE (30 Series) / 125 / 130 – 1GB

            updates moet je voor betalen toch?

            #18009936
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Nee voor quickfix en software updates niet. Alleen voor kaartupdates en flitslocaties. Tomtom home installeren tomtom aansluiten op de pc dan wijst de rest zichzelf

              #18009937
              OscaR-16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                het schijnt erg veel mensen hier last van hebben, er is nog niet echt een oplossing voor. Enige wat wel bleek te werken is het apparaat terug te zetten naar fabrieksinstellingen, dit werkte de eerste keer niet, maar nu in een keer wel :hmmz

                en er zit nu weer leven in :thumb :thumb

                bedankt voor je hulp!

                #18009938
                Roelof
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Soms kan het wel 10 minuten duren voordat die gekoppeld is aan da satelieten.

                  #18009939
                  InjectTheVenom
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 December 2004

                    Toen ik bij Maurice89 een interieur ging halen gaf mijn TomTom aan dat ik in Duitsland zat ipv. Nederland?? Heb ook regelmatig last van geen signaal, is een Go van ongeveer 7 jaar oud waar altijd goed mee om gegaan is.

                    #18009940
                    OscaR-16v
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 May 2009

                      @InjectTheVenom wrote:

                      Toen ik bij Maurice89 een interieur ging halen gaf mijn TomTom aan dat ik in Duitsland zat ipv. Nederland?? Heb ook regelmatig last van geen signaal, is een Go van ongeveer 7 jaar oud waar altijd goed mee om gegaan is.

                      problemen zijn zojuist terug, zelfs mijn broer heeft met zijn tom tom van 3 maand oud hetzelfde probleem…

                      #18009941
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Dat is wel heel apart :hmmz

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.