Geen geluidssignaal bij waarschuwing op display

Forumindex Forums Modellen Grandland X Geen geluidssignaal bij waarschuwing op display

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Mokkaatje
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 49

het valt mij op dat als er een waarschuwing op het display verschijnt (bv auto dichtbij) dat er dan geen geluidssignaal te horen is.

is dit bij anderen ook zo?

Mokka X Innovation 1.4 automaat 6, full options, darkmoon blue,19 inch, 2018 (privé)
    Grandland X Ultimate 1.2 automaat 8, pearl white, panoramadak,18 inch bicolor, 2019 (lease)

jopsa
    Participant
    • Topics 4
    • Reacties 51

Bij parkeren allerlei geluidjes.  Bij auto dichtbij niks.

Grandland X innovation 1.2 turbo ecotec manueel
    moonstone grey,lederen zetels,donker getinte ruiten,cd-mp3 speler,18" velgen elegant style,park & go 2,executive pack,vaste trekhaak

FS
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 32

dat licht aan je snelheid als ik naar een witte streep rijd stuurt de auto tegen zonder te pinken en als ik dat doe tegen hoge snelheid dan ook een waarschuwing geluid

Quadrijder2
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 28

Nou je krijgt wel een geluidssignaal (piep) als je na auto dichtbij nog dichterbij bent en dan verschijnt er remmen op het display.

Probeer maar eens :help:

Grandland X 1.2 130 PK Business Executive , Diamond Black. Met camera en agr stoelen (2019) 6 handbak met afneembare trekhaak. (ingeleverd)
    Nieuw besteld dezelfde maar dan automaat.

Mokkaatje
    Participant
    • Topics 7
    • Reacties 49

Maar dan zit je al bijna binnen bij je voorganger!

Ik krijg de eerste waarschuwing bij ca 7 m afstand op de snelweg.

Mokka X Innovation 1.4 automaat 6, full options, darkmoon blue,19 inch, 2018 (privé)
    Grandland X Ultimate 1.2 automaat 8, pearl white, panoramadak,18 inch bicolor, 2019 (lease)

Quadrijder2
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 28

Volgens mij remt ie toch ook echt zelf.

Ik heb al eens met remmen te dicht op een voorligger gezeten en op het laatste moment ging hij vol in de ankers terwijl ik niet echt de rem vol intrapte.  Ja ik wist niet dat dit erop zat. Heeft iemand dit misschien ook al eens mee gemaakt.  Proberen is geen optie. 🙂

Grandland X 1.2 130 PK Business Executive , Diamond Black. Met camera en agr stoelen (2019) 6 handbak met afneembare trekhaak. (ingeleverd)
    Nieuw besteld dezelfde maar dan automaat.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.