Geen flits/roodlicht meldingen op display dashboard

Forumindex Forums Modellen Grandland X Geen flits/roodlicht meldingen op display dashboard

  • Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 maart 2021om 22:45 door Anoniem.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18413384
    PaulZ
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 November 2019

      Sinds een aantal weken heb ik de service veiligheidswaarschuwingen verlengd maar krijg nu geen meldingen meer zowel optisch als geluid in mijn dashboard display. Heeft iemand hier ook problemen mee. Heb de laatste nieuwe software updates van Opel erop staan via de download app. :help:

      #18413390
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        contact zoeken met open klantenservice, heb dit zelfde probleem ook onlangs gehad, bij mij gaven ze aan dat de betaling niet juist verwerkt is geweest. op dit moment hebben ze het bij mij opnieuw geactiveerd en proberen ze deze opnieuw te incasseren, waarschijnlijk had je ook gebruik gemaakt van de aanbieding van 3 jaar voor prijs van 1 jaar? je kan dit trouwens zien op opel connect store. succes

         

        #18413395
        Luc Adriaens
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 January 2021

          De eerste 3 jaar zijn gratis zie ik in mijn acount.

          Hoeveel kost een verlenging nadien?

           

          #18413397
          PaulZ
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 November 2019

            Idd ik heb ook voor 3 jaar en €199,= aangekocht. Heb inmiddels al 2 dagen contact met de klantenservice, welke erg bereidwillig zijn overigens, maar alles diensten staan actief en moestbde aopel connect geolocatie resetten in de auto, maar dit geeft nog steeds geen resultaat of meldingen op het dashboard display :wacko:

            #18413399
            PaulZ
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 November 2019

              Dit betreft de dienst veiligheidswaarschuwingen tbv flitspaal.locaties, roodlichtwaarschuwing, mobiele radar enz. €99-= voor 1 jaar of €199,= voor 3 jaar.

              #18413445
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Ze hadden in februari actie van 3 jaar voor prijs 1 jaar, betaal nu 99e voor 3 jaar, door verlenging van deze dienst is direct live traffic einddatum gelijk getrokken aan einddatum van de veiligheidswaarschuwingen, klanten service was  Correct en hield me op de hoogte van de acties en wat er fout gegaan was

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.