Gebruik van de opel app op mobiel.

Forumindex Forums Modellen Astra Gebruik van de opel app op mobiel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354942
    aapje1963
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2006

      Ik heb  na 1 jaar gratis Onstar en Wiffi niet verlengt. Nu waren er daarna bepaalde opties in de app niet bruikbaar.. zoals toeteren, licht aan, en route naar de intellilink zenden.

      Ach ik mis dat toeteren en waar staat mijn astra niet.

      Wel bleven andere gegevens werken..  hoeveel brandstof en km kan ik nog end.

      Dat is soms wel handig. Nu moet je bij bv account veranderingen en garage afspraak maken een pin code invoeren en dit werkt niet meer.

      Ik heb er een mailtje tegen aan gegooid naar  Klantenservice Opel dat ik mijn pincode kwijt was..

      Werd ik vandaag Onstar uit Frankfurt gebeld.. dat de code niet meer werkzaam is omdat ik geen abb op Onstar meer heb.

      Tevens werkt de app tot 2 sept 2021.

      Mijn Astra is van 3 sept 2016.

      Daarna is de app totaal niet meer werkzaam… en krijg je ook geen overzichtsmails meer.

      Dan zal het groene lampje bij de Onstar knop in de Astra ook wel uit gaan denk ik

      Of ik moet intussen weer een Onstar abb nemen.

      Misschien handig om te weten.

      #18354945
      3234dmtr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 January 2017

        Ook ik heb beide diensten niet verlengd na de proefperiode van 1 jaar. Astra is op 1 september 2016 op kenteken gekomen, MY2016. De afstandsbedienings en positiebepaling gadgets werken inderdaad niet meer, doormelding van het alarm is er ook af. Verder is er niets veranderd. Maandelijks de update in de mail en OnStar LED brandt nog steeds ( nooit gebruikt ). Afspraken inplannen bij de dealer doe ik telefonisch.

        #18354946
        Vierwieler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 February 2017

          Inderdaad handig om te weten, bedankt voor de info. Mijn Onstar-abonnement is toevallig deze week ook beëindigd.

          #18354947
          aapje1963
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 July 2006

            [quote quote=18354945]Ook ik heb beide diensten niet verlengd na de proefperiode van 1 jaar. Astra is op 1 september 2016 op kenteken gekomen, MY2016. De afstandsbedienings en positiebepaling gadgets werken inderdaad niet meer, doormelding van het alarm is er ook af. Verder is er niets veranderd. Maandelijks de update in de mail en OnStar LED brandt nog steeds ( nooit gebruikt ). Afspraken inplannen bij de dealer doe ik telefonisch.[/quote]

            Ik geef niet aan dat ik de app niet nuttig vindt, integendeel.

            Ik geef aan dat bv ook in jou geval deze app in 2021 totaal niet meer werkt. Dus ook de gegevens waarmee hij  ook voor mij nu nog handig is zullen dan ook niet meer werken.

            Zoals je bij mij kunt lezen werkt mijn groene lampje ook gewoon nog..

             

            #18354962
            aapje1963
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 July 2006

              Astra afgetankt.. twee maal laten afklikken..

              Zegt de app….. meer liter maar er kan nog meer bij ?Screenshot_20180412-183438

               

               

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.