Foutmelding P0136 Circuitspanning hoog – Niet aanwezig

Forumindex Forums Modellen Astra Foutmelding P0136 Circuitspanning hoog – Niet aanwezig

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263156
    dennisnmgn88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2012

      Goedemorgen allen,

      Van het weekend heb ik de Astra uitgelezen en toen kwam de volgende melding naar voren:

      Buiten deze melding gelukkig geen foutcodes doorgekregen dus hij lijkt aardig foutcode vrij te zijn ;).
      Echter vraag ik me wel af wat dit inhoudt, en ook wat “Niet aanwezig” betekent?

      Is dit simpelweg dat dit een oude foutcode is die ondertussen al “Niet meer aanwezig(?)” is, of zit ik er helemaal naast.

      Aan de auto zelf merk ik niks van deze melding, maar als het makkelijk is opgelost dan is het toch wel zo makkelijk om even te fixen.
      Zonee, kan het kwaad om met deze melding door te rijden?

      Thanks!

      #18205748
      dennisnmgn88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 February 2012

        Niemand :(?

        #18205749
        P. Rutser
          Lid sinds:
          2 July 2011

          Is de O 2 sensor na de kat.
          Deze is een keer in de fout gegaan (waarom?)
          Wissen en hopen dat hij niet meer terug komt.

          Niet aanwezig: betekent dat de fout er op dit moment niet is (dus je kan hem ook niet vinden op dit moment)

          #18205750
          dennisnmgn88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2012

            @P. Rutser wrote:

            Is de O 2 sensor na de kat.
            Deze is een keer in de fout gegaan (waarom?)
            Wissen en hopen dat hij niet meer terug komt.

            Niet aanwezig: betekent dat de fout er op dit moment niet is (dus je kan hem ook niet vinden op dit moment)

            Ahhh thanks! Dus als ik het goed begrijp zouden er op dit moment geen storingen zijn.
            Ik heb de foutcode gewist van de week, ma zal hem van het weekend nog eens aan de laptop hangen om te kijken of die terug is gekomen.

            Verstuurd van mijn M9 met Tapatalk

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.