Foutcodes z18xe

Forumindex Forums Techniek Ecotec Foutcodes z18xe

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345042
    Safira16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 March 2017

      Foutcode vraag…ik heb een zaf z18xe uit 2000.bij aanschaf hadden we wat problemen….die zijn zijn vervangen door nieuwe lmm bobinerail en nieuwe/gebruikte ecu…..alle ellende gelukkig verholpen maar nu zo af en toe brand het lampje met een moersleutel erin…dus ik heb een obd2 gekocht…en met nl software erop….maar nu lees ik regelmatig ecu uit na het oplichten van dit lampje maar steeds komt er dezelfde foutcode tevoorschijn

      P0110 ingangssignaal inlaattemp cirquit hoog (01)aanwezig

      P1555 gaskleppositiesensor last signaal komt niet overeen met motorbelasting (00) niet aanwezig

      00163 motorkoelvloeistoftemp geen signaal niet aanwezig…terwijl de kvs op peil is.

      De 2 eerste komt regelmatig voor als we over ongelijke wegdek rijden

      P0606 onbekende foutcode 00 niet aanwezig

      P1600 stuurapparaat opnieuw prog of vervangen 00 niet aanwezig

      U2108 can bus geen communicatie met abs/tc 00 niet aanwezig…

      De auto rijdt goed trekt goed op remt goed…loopt mooi stationair…maar zag wel dat de vinnr van mijn zaf niet overeenkomt met vinnr van de ecu…zou het kunnen dat de ecu van een zaf afkomt met deze motor problemen….want de auto rijdt echt zonder problemen…..nu al denk een week of 2 het lampje niet meer zien branden….

      Wie o wie….

      #18345043
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Ik weet. Defect ecu en fake (imitatie) bobine. 2000 model zafira heeft x18xe1, 2001 model zafira heeft z18xe chassis nummer w0l0tgf751…..

        Wilt je zien, kom naar mijn plaats.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.