Foutcode op ECC display Astra G…

Forumindex Forums Modellen Astra Foutcode op ECC display Astra G…

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228614
    Astranomic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2007

      Hey People,

      Ik heb een foutcode op m’n ECC display staan namelijk “Pr” op de plek waar normaal de temperatuur aanduiding staat. Nu dacht ik zelf “Pressure” aangezien de airco compressor ook lekte bij de deling en dat dus misschien de druk te laag was in het systeem.
      Nu is de airco compressor vervangen en is het systeem weer op goede druk maar nog steeds blijft deze “Pr” melding staan in het display.
      Tevens heb ik ook de temperatuurvoeler (voor binnen) vervangen voor een nieuwe omdat deze niet meer goed vast klikte maar nog steeds hetzelfde probleem ook de accu polen los gehad voor’n half uur…met geen resultaat!

      Toen de “Pr” melding kwam is hij op 1x na in het scherm gebleven. 1x Heb ik dus niet de melding gehad tussen door en op dat moment deed alles het ook naar behoren.
      Nu komt het gekke als de “Pr” melding in het scherm staat kan ik ook gewoon alles bedienen van warm naar koud / lage en hoge blaasstand alleen zie ik dan niet het gekozen aantal graden staan links in het scherm (omdat daar “Pr” namelijk staat).

      Wie weet wat dit voor’n foutcode is heb niks via de zoektool of google kunnen vinden namelijk en wil graag weer m’n cijfers terug hebben op het scherm ipv de melding “Pr”

      Alvast erg bedankt!

      Gr,

      Steven

      #17761646
      Astranomic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 May 2007

        Niemand hiero een Opel-Monteur die even in de boeken kan duiken volgende week? Bij de lokale dealer wisten ze het niet en hadden geen tijd om het ff op te zoeken…

        Gr,

        Steven

        #17761647
        Maximum Velocity
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 May 2013

          Beetje laat om hier te reageren, maar ik heb dezelfde melding. Geen idee wat het is, via google kom ik hier uit… Ik heb de accu er af gehaald en vervolgens weer er op. Toen was de melding weg. Alleen de volgende dag weer terug… Het enige wat anders dan anders is, is het feit dat het nu vriest…

          #17761648
          Maximum Velocity
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 May 2013

            Niemand een suggestie??

            #17761649
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Uitlezen met apparaat.

              verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.