Foutcode 1405

Forumindex Forums Modellen Corsa Foutcode 1405

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231965
    Insanity
      Lid sinds:
      31 October 2010

      hallo forummers,

      Nou begnit het feest te beginnen bij mijn Corsa. Heb dus zojuist met de paperclip methode de foutcode afgelezen en die gaf code 1405 aan. Ik opgezocht en ja het is de EGR klep!

      Nu de vraag. Hoe los ik dit op. Moet ik m naar de garage brengen of kan ik m ook (makkelijk) zelf afsluiten of iemand mischien met een ander idee?

      Insanity

      #17808416
      Corsa_B_66
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2007

        Als je kan sleutelen kan je het goed zelf doen, alleen is wel pokke werk.
        Hij zit op een K plekje :)

        #17808417
        richardschaeks
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2008

          bij mij zat de egr makkelijk! luchtfilter op de injectiekop eraf en ik kwam erbij al! ik had een c14sz blok meen ik met 58pk was die

          #17808418
          Klopper
            Lid sinds:
            19 September 2010

            Naar mijn weten ligt het ook aan de motor die erin ligt. Zoals genoemd is de c14sz heel makkelijk, maar de X14XE is een drama om bij te komen…

            #17808419
            richardschaeks
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2008

              De Vectra van mij was ook een redelijk drama toen… maar handige harrie ik lukte t wel weer:P

              #17808420
              Insanity
                Lid sinds:
                31 October 2010

                Ik heb zelf een X16XE.
                Als ik het zelf zeg ben ik wel handig maar weet iemand dan een how to/tutorial iets achtigs?
                Want nu schiet ik er nog steeds niet veel mee op.

                #17808421
                BlackDevil
                  Lid sinds:
                  4 January 2009

                  Bij de X1.6XE (en ook de X1.4XE) is het een missie om de EGR te bereiken. Met veel tijd en geduld kom je al een heel end.

                  Check de site http://www.team-corsa.de. Die heeft een aantal workshops. Staat ook in hoe je je EGR moet uitbouwen. (Workshops –> Motorraum –> Reinigung und Stillegung des AGR.

                  Suc6.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.