fout code die steeds terug komt

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) fout code die steeds terug komt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    stefan villa traviesa
    Deelnemer

weet hier iemand raad mee  ik zit met fout code 352 die steeds terug komt de bobine is vernieuwt de bougie ook

en niks van kabelbreuk te vinden zekering zijn ook na gezien weet even niet meer wat ik nog kan na zien of testen

mijn wagen is ne opel zafira 1.6 16v bouwjaar 2003

Division
      Deelnemer

Bij het stationair draaien kijken of je ergens bij de motor iets hoort zuigen/sissen. Een vacuumlek (slang) kan dit ook veroorzaken.

stefan villa traviesa
        Deelnemer

Nee heeft hij niet draait wel extra laag,

Nu na een week zoeken en alles uitmeten blijf code weg maar heb er 3 nieuwe? Denk dat de ecu stuk is maar weet niet hoe je dit kan testen

Division
          Deelnemer

<p style=”text-align: center;”>Denk kortste klap is om er 1 van de sloop weg te halen.</p>

Dolby
            Deelnemer

Volgens foutcode P0352. Zou volgens de ODB2 fout code dit moeten zijn.

P0352OBD-II:
              Bobine “B” primair/secundair circuit
              Wat betekent OBD-II-foutcode P0352?
              Storing in circuit “B” van de bobine

De bobine(s) zijn verantwoordelijk voor het ontsteken van het lucht/brandstofmengsel in de verbrandingskamers. Zonder betrouwbare prestaties van de bobine(s) zal het voertuig struikelen en mislukken. Code P0352 geeft aan dat er een elektrisch probleem is in het primaire (de computerzijde) of het secundaire (de bougiezijde) van het “B”-circuit van de bobine.

Succes verder met het oplossen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.