Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › Fotowedstrijd #10 historische gebouwen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 december 2012 om 14:10 #18079017
Is aan gepast en Marcel heeft een pmtje van me :thumb
9 december 2012 om 18:42 #18079018geen enkel probleem hoor,…….wat een ophef…..maar vond hem op zich wel leuk, misschien voor iemand een idee om de foto ouder te laten lijken.
DUS deze inzending haal ik dan wel weg, of hij wordt gewoon niet opgenomen,…is me om het even.
:thumb9 december 2012 om 18:52 #18079019tis niet zo zeer een ophef, maar ik vind een fotoshop wel wat ver gaan.
er staat dat de foto wel iets bewerkt mag worden.
weet zo ff niet wie dat is, maar der is iemand die heeft er scheuren bij geshopt, dat is een stukje detail.
maar jij hebt gewoon je auto voor een foto geshopt, en dan vind ik het niet echt meer een foto.
dan is het in mijn ogen gewoon een complete shop.op zo manier kan iedereen die een beetje kan shoppen heel makkelijk wat moois maken waar je met een gewone foto niet tegen op kan.
en aangezien ik zelf helemaal niks kan met fotoshop heb ik dan geen zin meer om mee te doen ;)maar probleem is nu opgelost ja.
9 december 2012 om 18:53 #18079020Nieuwe inzending, met heel veel historie voor de regio Rotterdam.
op de kade bij de SS Rotterdam, het stoomschip van de voormalige Holland Amerika Lijn.
9 december 2012 om 19:09 #18079021@Silver wrote:
Nieuwe inzending, met heel veel historie voor de regio Rotterdam.
op de kade bij de SS Rotterdam, het stoomschip van de voormalige Holland Amerika Lijn.
Wauw, jij hebt mijn stem !!!!
Rotterdam Rules :wub
Rik :D
9 december 2012 om 20:38 #18079022Wat een scheetje die station.. wat een verlaging wel niet kan doen met een auto..
Verder prachtige foto :thumb
9 december 2012 om 21:00 #18079023haha zal ik ff gaan mierenneuken?
:jerry :jerry :jerrytis geen gebouw :agent
maar ik vind het een super foto, denk ook dat daar mijn stem heen gaat
9 december 2012 om 21:22 #18079024@soepkiepe wrote:
haha zal ik ff gaan mierenneuken?
:jerry :jerry :jerrytis geen gebouw :agent
maar ik vind het een super foto, denk ook dat daar mijn stem heen gaat
De hele Rotterdamse haven is 1 en al historie Soepkiep :thumb
9 december 2012 om 21:24 #18079025was ook niet serieus bedoeld rik :agent
maar lees de start topic ff :P
daar staat duidelijk gebouw.maar zo boot als dit is gewoon een drijvend gebouw zo groot als ie is.
9 december 2012 om 22:37 #18079026blijft dan nog steeds een schip, dus geen gebouw,…haha :jerry
10 december 2012 om 10:28 #18079027er zit een gebouw aan vast, de entree.
10 december 2012 om 16:45 #18079028Nog 2 dagen mensen… Waar blijven de foto’s :thumb
11 december 2012 om 09:06 #18079029@soepkiepe wrote:
tis niet zo zeer een ophef, maar ik vind een fotoshop wel wat ver gaan.
weet zo ff niet wie dat is, maar der is iemand die heeft er scheuren bij geshopt, dat is een stukje detail.
maar jij hebt gewoon je auto voor een foto geshopt, en dan vind ik het niet echt meer een foto.
dan is het in mijn ogen gewoon een complete shop.op zo manier kan iedereen die een beetje kan shoppen heel makkelijk wat moois maken waar je met een gewone foto niet tegen op kan.
en aangezien ik zelf helemaal niks kan met fotoshop heb ik dan geen zin meer om mee te doen ;)maar probleem is nu opgelost ja.
Even voor de duidelijkheid, en om onze geheugen op te frissen,…
De winnaar van de Nacht wedstrijd had zijn auto ook in een nachtfoto geshopt, en voila mocht meedoen, en heeft ook nog eens gewonnen.
Vreemd heel vreemd, maar is allemaal goed, ik trek mijn inzending terug, en bekijk de wedstrijd vanaf een afstandje.Heb het 1 en ander al besproken met Phil, dus het is allemaal prima zo, maar wilde toch even erop reageren
11 december 2012 om 10:00 #18079030zal ik je eerlijk vertellen dat ik dat achteraf pas hoorde? ik wist dat namelijk niet.
ik hoorde ook dat jij eigenlijk te laat was met in zenden.11 december 2012 om 11:45 #18079031@marcelnl wrote:
@soepkiepe wrote:
De winnaar van de Nacht wedstrijd had zijn auto ook in een nachtfoto geshopt, en voila mocht meedoen, en heeft ook nog eens gewonnen.
Vreemd heel vreemd, maar is allemaal goed, ik trek mijn inzending terug, en bekijk de wedstrijd vanaf een afstandje.Heb het 1 en ander al besproken met Phil, dus het is allemaal prima zo, maar wilde toch even erop reageren
Kijk en daar kom je bij het punt, dat het voor gewone stervelingen heel moeillijk gaat worden om te beoordelen of iets nu een shop is of niet.
als je er zelf niet mee werkt, weet je ook niet waar je op moet letten en wat de trucjes zijn.
de winnaar van de nachtwedstrijd had ik ook mijn twijfels bij, heb ik ook lang zitten kijken of ik iets ”raars” in de foto zag.
toen hij dan ook nog een extra foto liet zien, zogenaamd als tegenbewijs. toen wist ik het ook niet meer..11 december 2012 om 12:19 #18079032haha dit is allemaal nieuw voor mij :hmmz haha
11 december 2012 om 13:13 #18079033Laten we het leuk houden.
Davy waar blijft jou foto :agent
11 december 2012 om 15:16 #18079034working on it :D
Edit;
11 december 2012 om 15:53 #18079035Hehe daar is de foto..
Waar is dat Davy :hmmz
11 december 2012 om 20:13 #18079036@Silver wrote:
@marcelnl wrote:
@soepkiepe wrote:
Kijk en daar kom je bij het punt, dat het voor gewone stervelingen heel moeillijk gaat worden om te beoordelen of iets nu een shop is of niet.
als je er zelf niet mee werkt, weet je ook niet waar je op moet letten en wat de trucjes zijn.
de winnaar van de nachtwedstrijd had ik ook mijn twijfels bij, heb ik ook lang zitten kijken of ik iets ”raars” in de foto zag.
toen hij dan ook nog een extra foto liet zien, zogenaamd als tegenbewijs. toen wist ik het ook niet meer..Ja, de nachtwedstrijd is niet 100% eerlijk gegaan maar dat is ouwe koeien maar het zit me nog steeds niet helemaal lekker :agent
11 december 2012 om 21:03 #18079037Rik jij bent nu ook een oude koe met je -offtopic
Grapje ome Rikkerd :vertag :jerry
Hoop toch wel nog op paar foto’s anders ben ik zo klaar om een stemtopic te openen :thumb
12 december 2012 om 07:58 #1807903812 december 2012 om 19:41 #18079039nog even en dan mogen we stemmen,…ik heb mijn keuze alvast gemaakt als het bij deze inzendingen blijft. :thumb
12 december 2012 om 22:12 #18079040Heb de stemtopic al klaar staan.. hoef maar op bevestig te klikken en staat online.
Zal dus dadelijk naar 12u of morgenvroeg online staan :thumb
Helaas maar 9 inzendingen geweest, had het wel wat drukker verwacht aan gezien dat er genoeg mooie gebouwen in ons kikkerlandje staat.
13 december 2012 om 05:47 #18079041:shock: :shock:
9 maar ?
Das niet veel nee.
Het ligt in ieder geval niet aan het onderwerp, dat is uitdagend genoeg :thumb om er een mooie foto mee te maken.Rik :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.