Folie, coaten of carshades

Forumindex Forums Modellen Astra Folie, coaten of carshades

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218524
    X.otic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Goedemorgen iedereen,

      Mijn vrouw had de astra graag wat donkerder gehad voor de kleine. Nu hebben we van de domme verduisteringsgordijntjes maar dat is natuurlijk niets.
      Ik zou graag de zijramen achter, ook de kleine zijraampjes achter en de achterruit denk ik dan ook willen verduisteren.
      Hoe hebben jullie je ramen verduisterd? Welke ramen hebben jullie verduisterd? Hoe ziet het er uit?
      Ik ga niet zelf met folie werken want dat wordt niets.
      Kunnen jullie mij van info voorzien?

      Thanks:thumbup

      #17628461
      tijgetje57
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2004

        Er is voor jouw model standaard getint glas beschikbaar. Dan zit het folie er tussen.

        Dat is een mooi en origineel idee. Kost alleen wat meer dan normaal.

        Misschien is het handig om een afspraak/dealtje te maken met de glasschade boer.

        #17628462
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Om nu nog ramen te gaan omwisselen is duur werk.

          Beter haal je ergens folie.
          Het is even aanprutsen, maar als je het goed doet ziet het er keurig uit.
          Vlakke ruiten zijn het makkelijkst..
          Waar je de ruiten er uit kan halen, gewoon dr uit halen en binnen in huis de folie erop.

          #17628463
          XeRo
            Lid sinds:
            1 December 2007

            Je kunt het natuurlijk ook laten doen, ik heb het een aantal weken geleden bij de tintman gedaan (http://www.detintmanfolies.nl) Goede kwaliteit!

            #17628464
            steinmetzpaul
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 September 2008

              ik heb privaty shades is een mooie en strakke oplossing en ziet er het zelfde uit als getint glas ideaal voor als je kleine kinderen hebt.en ook snel te verwijderen mocht je s avonds in het donker achteruit moeten rijden. zal wel even een fototje maken morgen
              mvg Paul

              #17628465
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Ik heb de ruiten ook geblindeert van me astra en ook zelf gedaan alle ruiten eruit gehad.


                [IMG]

                #17628466
                astropel
                  Lid sinds:
                  1 November 2009

                  Ook ik heb sinds vorig jaar shades van de autozonweringshop en ik ben er superblij mee.
                  Ziet er strak uit, idd makkelijk weg te halen (in gedeeltes) indien regen of donker en het houdt de auto echt cool. Voordeel is ook nog eens dat je de raampjes open kunt doen en er geen insecten binnen kunnen vliegen!

                  Astra g 1.6 16v

                  #17628467
                  Jerremy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 October 2004

                    Als je zelf geen ervaring hebt met zelf folie aanbrengen zou ik het laten doen. O.K. is wellicht even een investering, maar je weet zeker dat het er goed opzit, en nog garantie ook.
                    Bespaar je de frustratie en gestuntel dan zou ik zeggen. Ik wou ’t destijds ook ooit is zelf doen, maar ik heb t nog nooit gedaan, en de folie was toen (10 jaar geleden) vrij duur. De verkoper zei, “anders neemt u voor de zekerheid 2 rollen erbij”..:sleeping de grapjas.

                    Vlakke beglazing is misschien nog wel goed te doen, meer parabole beglazing (als soms een acherruit kan zijn) is lastiger, die folie moet je ‘innemen’ of zelfs in stroken aanbrengen. Anders krijg je echt op de duur het effect alsof er een natte Komo vuilnis zak tegen je achterruit zit, en dat ziet er grandioos pauper uit vind ik..

                    Voorheen is me Vectra destijds laten doen.. Was er zeer tevreden over, en de keuze van de tint was ik ook blij mee.

                    Laat ’t bij me Astra ook weer doen. 5 ruiten, maar een tint dan welliswaar, niet verduisteren. Vind ik niet mooi helemaal zwart, en nog onhandig ook, je ziet geen ruk maar naar achter, want dat zit er nu helaas op bij me Astra op de 3 achterste ramen.

                    #17628468
                    X.otic
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      origineel gepost door steinmetzpaul
                      ik heb privaty shades is een mooie en strakke oplossing en ziet er het zelfde uit als getint glas ideaal voor als je kleine kinderen hebt.en ook snel te verwijderen mocht je s avonds in het donker achteruit moeten rijden. zal wel even een fototje maken morgen
                      mvg Paul

                      Hier wil ik wel een foto van zien. Ben benieuwd hoe het er uit ziet. Ik neig zelf ook naar privacy shades. Deze zitten er niet permanent op en is ook een relatief goedkope oplossing.

                      #17628469
                      steinmetzpaul
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 September 2008

                        fototje ;)


                        mvg Paul

                        #17628470
                        X.otic
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          He bedankt:thumbup Ziet er goed uit. Je hebt er ook 1 voor je achterruit gehaald zie ik. Is deze 1 geheel of 2 delen?

                          #17628471
                          steinmetzpaul
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 September 2008

                            Dit is een complete set dit houd in alle ramen vanaf de B stijl dus ook de achterruit er zit zelfs een tas bij waar dat je ze weer in op kunt bergen.
                            die voor de achterruit is in 2 delen anders past ie ook niet
                            de pasvorm is perfect van die shades
                            suc6 met het maken van je keuze

                            mvg Paul

                            #17628472
                            skip
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2009

                              origineel gepost door steinmetzpaul
                              fototje ;)


                              mvg Paul

                              Hoi Paul,

                              Die privacyshades zien er perfect uit.
                              Heb nl ook net een astra H station gekocht en zou ook graag de ramen donkerder maken achter.
                              Heb je toevallig ook een foto van hoe het er aan de binnenkant uitziet en kun je evt iets vertellen over de prijs en waar ik deze set kan krijgen?

                              Groetjes Wim

                              #17628473
                              steinmetzpaul
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                5 September 2008

                                ik zal morgen even een fototje maken
                                ik heb de shades zelf bij een automaterialen zaak gehaald maar ze zijn ook verkrijgbaar bij de opel dealer
                                prijs ligt rond de 185 euro teminste dat heb ik er voor betaald

                                mvg Paul

                                #17628474
                                X.otic
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Ik heb de shades voor de zijramen 2ehands gekocht via marktplaats. Ik krijg ze de volgende week binnen.:D
                                  Mijn achterruit wil ik met folie laten bestickeren met het logo van mijn webdesign bedrijfje.
                                  Ik zal ook wel even een foto maken met de shades als ik ze heb.

                                  #17628475
                                  skip
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    3 May 2009

                                    origineel gepost door X.otic
                                    Ik heb de shades voor de zijramen 2ehands gekocht via marktplaats. Ik krijg ze de volgende week binnen.:D
                                    Mijn achterruit wil ik met folie laten bestickeren met het logo van mijn webdesign bedrijfje.
                                    Ik zal ook wel even een foto maken met de shades als ik ze heb.

                                    Dat zou niet verkeerd zijn.
                                    Is er misschien iemand van jullie die toevallig ook nog een foto heeft van de bevestiging van een bagagenet achter de achterbank. Ik zie nl nergens punten zitten waar ik die bevestigen moet. Had zo’n net in mijn vorige astra en wil hem nu er ook graag weer in hebben!!

                                    Groetjes Wim

                                    #17628476
                                    X.otic
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      Gisteren de shades ontvangen en de shades voor de achterruit zaten er ook bij! Dat had ik totaal niet verwacht :D
                                      Ook zat er een extra plankje voor in het dashboardkastje bij. Die had hij nog liggen en kreeg ik er gratis bij want hij kon er toch niets meer mee :thumbup.
                                      Gisteravond de shades geplaatst. Ik zal vandaag even foto’s maken hoe het er uit ziet, maar ik vind het geweldig. Het ziet er echt perfect uit hoor. (en dat voor € 75 :cool: )

                                      #17628477
                                      X.otic
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        30 June 2004

                                        Bij deze de foto’s. Ziet er netjes uit toch?







                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.