Flitspalen op Navi 900

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Flitspalen op Navi 900

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 234)
  • Auteur
    Berichten
  • #17986692
    mist59
      Lid sinds:
      8 March 2012

      Zeker niet leeg. Het is een tekstbestand, te bekijken met je kladblok eventueel. Ik heb het juist zelf geprobeerd via bovenstaande link en het werkt nog steeds.

      #17986693
      antonhuhmann
        Lid sinds:
        31 March 2013

        Hallo,
        laatste database flitspalen Europa van SCDB.

        https://docs.google.com/file/d/0B9JMzRxpPqQuZV9uX2hrVWRocG8/edit?usp=sharing” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Groetjes
        Anton

        #17986694
        derde insignia
          Lid sinds:
          10 March 2013

          Dank je,
          Een tip voor iedereen, gebruik geen apple machine, dat schilt veel tijd en ergernis.

          #17986695
          antonhuhmann
            Lid sinds:
            31 March 2013

            Hallo,

            last update 7 april 2013

            https://docs.google.com/file/d/0B9JMzRxpPqQuZV9uX2hrVWRocG8/edit?usp=sharing” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Groetjes
            Anton

            #17986696
            Insignia_fan
              Lid sinds:
              1 October 2011

              @antonhuhmann wrote:

              Hallo,

              last update 7 april 2013

              https://docs.google.com/file/d/0B9JMzRxpPqQuZV9uX2hrVWRocG8/edit?usp=sharing” onclick=”window.open(this.href);return false;

              Groetjes
              Anton

              Ik zal em er morgen ens opzetten, bedankt !! :thumb

              #17986697
              javdberg
                Lid sinds:
                2 May 2013

                Heeft iemand de poi navi 900 voor mij ik heb er een aantal zelf ingezet met de coordinaten van gprs maar dat is erg veel werk.

                #17986698
                gevare
                  Lid sinds:
                  25 May 2013

                  zopas geprobeerd de flitspalen op mijn navi 900 sd te plaatsen
                  = gelukt
                  maar als ik een flitspaal nader zie ik het fototoestelletje flikkeren
                  MAAR GEEN GELUID
                  wat doe ik verkeerd ?
                  het enige dat ik niet kan uitvoeren is onderstaande regel
                  menu-optie Navigatie-instellingen->myPOIs Melding speciale bestemmingen en schakel de optie Bezienswaardigheid in. Achter de optie staat nu <Aan.
                  ik vind dat nergens terug
                  ik werk met een navi 900 – met als software de versie Europa 2012-2013
                  weet iemand raad ?
                  Alvast bedankt

                  #17986699
                  JPS43
                    Lid sinds:
                    29 July 2013

                    Super bedankt! Gisteren geïnstalleerd, werkt uitstekend. :thumb

                    @antonhuhmann wrote:

                    Hallo,

                    last update 7 april 2013

                    https://docs.google.com/file/d/0B9JMzRxpPqQuZV9uX2hrVWRocG8/edit?usp=sharing&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false;

                    Groetjes
                    Anton

                    #17986700
                    mazzel1
                      Lid sinds:
                      12 August 2013

                      Hoi,
                      Als je de instructie zoals boven volgt werkt het perfect. Ik had eerst ook geen geluid maar door de kaart in de 3D modus te zetten wel.

                      #17986701
                      ozzycat
                        Lid sinds:
                        24 September 2013

                        1.Sluit uw PC aan een lege stok USB niet groter dan 1 Gigabyte geheugen, en formated in FAT-indeling. Maak een map genaamd ‘myPOIs’ in de hoofdmap van de USB-stick. De uitgepakte bestanden voordat eindelijk te kopiëren naar de map met de naam ‘myPOIs’
                        2.Zet de ontsteking van uw Opel en sluit de USB-stick in de USB-sleuf van uw apparaat Opel Navi 900.
                        3.Druk op de CONFIG knop en selecteer het menu-item ‘Navigatie-instellingen’. Selecteer importeren vanaf de eigen punt van belang in het menu instellingen.
                        4.De gegevens van de camera worden nu automatisch geladen in het navigatiesysteem. Dit kan even duren. Niet worden onderbroken!
                        5.In hetzelfde menu waar is de optie ‘Import eigen speciale bestemmingen’ – Selecteer de optie gelegen neer op alle, ‘speciale aankondiging myPOIs bestemming’
                        6.Wij kijken voor de optie met het pictogram ‘Cinema’ en selecteer het. Kies nu in het volgende menu de optie ‘Display POI’ vroeg (deze optie waarschuwt vóór ongeveer 400 meter. Terwijl de latere optie, het ongeveer 200 meter doet, ik beveel de vroege optie)
                        7.Om te controleren of de installatie. Druk op de knop ‘NAVI’, en druk eenmaal op de kaart, op de zachte toets (centrale wiel)
                        8.In dit menu, selecteer ‘Navigatieopties’, vervolgens ‘ kaartopties’ en vervolgens ‘Weergave POI op de kaart’
                        9.Zodra gedaan, selecteert u de optie ‘Op maat’ en vervolgens naar beneden en selecteer de optie ‘Automotive’, die aan het eind van dit menu

                        last update 2013.09.30

                        EU Speedcams
                        https://docs.google.com/file/d/0B1gkwuBzTyvDQnc4SXpTSjZJaEk/edit?usp=sharing&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false;

                        #17986702
                        gevare
                          Lid sinds:
                          25 May 2013

                          Goeiemiddag,
                          ik vind helemaal geen optie om 3D aan te vinken , of om geluiden vanaf 400 m te laten weerklinken !!!
                          zou het kunnen dat ze me een navi 600 ipv 900 geleverd hebben ?
                          volgens mijn garage is het een navi 900 , maar waar vind ik dat terug ?
                          waar zie je het verschil aan ?
                          is dat ergens op te vragen ?

                          Alvast bedankt
                          Geert VR

                          #17986703
                          onno1962
                            Lid sinds:
                            15 November 2013

                            Sinds gisteravond de Navi 600 softwarematig geupdated naar Navi 900. Nu wil ik de de flitspalen vanavond installeren.
                            Om de flitspalen beschikbaar te krijgen moet ik het bestand EU feste Blitzer_7.poi, welke is verkregen via de link, genoemd in het bericht van ozzycat, installeren?
                            Wil ik de pictogram “Camera” zichtbaar krijgen, dan moet ik het bestand Bezienswaardigheid_12.poi installeren?
                            Klopt mijn redenering?

                            #17986704
                            bertus1986
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              31 October 2013

                              @onno. Als je het bestand EU feste Blitzer hernoemt naar Bezienswaardigheid_12.poi dan kun je het gewoon installeren als bezienswaardigheid (camera op je scherm), er van uitgaande dat de bestandsindeling gelijk is aan elkaar.

                              #17986705
                              onno1962
                                Lid sinds:
                                15 November 2013

                                @bertus1986 wrote:

                                @onno. Als je het bestand EU feste Blitzer hernoemt naar Bezienswaardigheid_12.poi dan kun je het gewoon installeren als bezienswaardigheid (camera op je scherm), er van uitgaande dat de bestandsindeling gelijk is aan elkaar.

                                Hallo Bertus,
                                Dank je voor je reactie.
                                Ik heb zojuist het bestand er op gezet. Via het scherm zag ik al het pictogram van de flitspaal in de buurt staan. Het geluid zal ik binnenkort testen. Ook heb ik de 3D weergave aangekozen.
                                Gr.
                                Onno

                                #17986706
                                dentorfs
                                  Lid sinds:
                                  12 March 2014

                                  Hey ik rij met een Opel astra 1.4 16″ 5 spaak lichtmetaal bj 2010
                                  ( spijtig genoeg geen turbo heb ik al enorm spijt van )

                                  Nu vroeg ik me af … ik momenteel een dvd800 steken

                                  Is het mogelijk dat ik deze er uit haal en een navi 900 steek ? of gaat dit niet compatibel zijn ?

                                  Aangezien ik eentje op het internet ben tegen gekomen
                                  http://www.wwva.nl/nl/product/opel-onderdelen/6326/climatronic-kachel-airco-bediening-opel-astra-j-2012&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false;

                                  en zijn er dan nog andere zaken die veranderd of gewijzigd moeten worden ?

                                  MVG =)

                                  #17986707
                                  Kevinvde
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    18 October 2013

                                    Ik vrees dat dat bedieningspaneel niet voldoende zal zijn om navi 900 te hebben ze.

                                    #17986708
                                    dentorfs
                                      Lid sinds:
                                      12 March 2014

                                      Dacht ik ook al omdat ik nu clima control ook niet heb …
                                      Vind het wel spijtig wou een turbo ook laten naplaatsen maar dat is of vrij duur of zelfs niet mogelijk =s
                                      Ken niet veel van auto’s dus =D

                                      #17986709
                                      Mass13
                                        Lid sinds:
                                        7 July 2014

                                        puntje 3 hebben wij niet in onze Astra Sportstourers met Navi 650; het menu “eigen speciale bestemmingen importeren” hebben wij niet, enige hulp iemand?

                                        Bedankt! :thumb

                                        @mist59 wrote:

                                        Als je de uyitleg volgt die hier beschreven staat,kan het eigenlijk niet verkeerd gaan. Hieronder de werkwijze nog eens.

                                        Het is mij eindelijk gelukt de flit POI’s en instellingen exact zo te krijgen zoals ik wil MET MOOIE FOTOCAMERA ICOONTJES OP DE KAART! Dit moet je doen:
                                        1) Voeg de inhoud van alle drie de bestanden samen en sla deze op in een bestand genaamd Bezienswaardigheid_12.poi.
                                        2) Kopieer dit bestand in de map myPOIs in de root van een USB-stick. De locatie is dus myPOIsBezienswaardigheid_12.poi.
                                        Let op, hoofd en kleine letters staan exact zo op mijn USB-stick.
                                        3) Importeer de POI’s met de standaarfunctionaliteit via menu-optie Navigatie-instellingen->Eigen speciale bestemmingen importeren.
                                        4) Activeer de melding als je de POI nadert met behulp van menu-optie Navigatie-instellingen->myPOIs Melding speciale bestemmingen en schakel de optie Bezienswaardigheid in. Achter de optie staat nu <Aan. Eventueel kun je ook andere POIs selecteren als je wilt.
                                        5) Bevestig je selectie door bovenin de lijst te selecteren voor Bevestigen.
                                        LET OP! MET BEHULP VAN STAP 6 t/m 9 WORDEN DE POIs GETOOND OP JE NAVIGATIEKAART! (In ieder geval wel bij mij).
                                        6) Ga naar Navigatie -> Navigatie-opties -> Kaartopties -> Spec. bestemmingen tonen op kaart
                                        7) Selecteer de optie Bezienswaardigheid uit de lijst
                                        8 ) Selecteer de optie Vrije tijd, hobby en bezienswaardigheden uit de lijst.
                                        9) Sla de selectie op door te selecteren voor Instellingen overnemen.
                                        ALLEEN ALS JE DE OPTIES SELECTEERT UIT STAP 7 EN 8 WORDT HET CAMERA ICOONTJE GETOOND OP JE NAVIGATIEKAART! ALS JE OF 7 OF 8 SELECTEERT, DAN WORDT HET ICOONTJE NIET OP DE KAART GETOOND. UITERAARD KRIJG JE WEL ALTIJD EEN MELDING BIJ NADEREN VAN DE FLITSCAMERA.

                                        Anders eens laten weten wat er wel of niet gaat. De uitleg is enkel voor Navi 900, dus met sd-kaart en niet met dvd.

                                        Veel succes

                                        #17986710
                                        nick_s
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          10 July 2014

                                          Werkt bovenstaande ook op de nieuwe insignia’s met Intellilink? Is ook een Navi 900…

                                          #17986711
                                          bert pitt
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            20 May 2014

                                            @nick_s goeie vraag, je was me voor. Kan iemand dat beantwoorden? ik kan die menu opties ook niet echt vinden in de intellilink met navi 900 en SD.

                                            #17986712
                                            nick_s
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              10 July 2014

                                              @Bert
                                              Er is wel een “mijnPOI” optie dat uitgeblankt is. Ik vermoed dat dit geactiveerd wordt als hij via SD dat mapje vindt. Zal het allezins een proberen vanavond.

                                              #17986713
                                              bert pitt
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                20 May 2014

                                                @nick_s wrote:

                                                @Bert
                                                Er is wel een “mijnPOI” optie dat uitgeblankt is. Ik vermoed dat dit geactiveerd wordt als hij via SD dat mapje vindt. Zal het allezins een proberen vanavond.

                                                Die flitscamera’s zitten er bij mij standaard in, alleen een audio signalering ontbreekt. En je staart nu eenmaal niet de hele tijd naar je scherm om te kijken of er ergens een camera staat. Dus het kunnen aanzetten van een audio signaal zou erg handig zijn.

                                                #17986714
                                                nick_s
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  10 July 2014

                                                  @bert pitt wrote:

                                                  @nick_s wrote:

                                                  @Bert
                                                  Er is wel een “mijnPOI” optie dat uitgeblankt is. Ik vermoed dat dit geactiveerd wordt als hij via SD dat mapje vindt. Zal het allezins een proberen vanavond.

                                                  Die flitscamera’s zitten er bij mij standaard in, alleen een audio signalering ontbreekt. En je staart nu eenmaal niet de hele tijd naar je scherm om te kijken of er ergens een camera staat. Dus het kunnen aanzetten van een audio signaal zou erg handig zijn.

                                                  Klopt!
                                                  Indien het onder mijn POI staat, zou het beter een niveau hoger komen. Maar dan is er tenminste nog een mogelijkheid om het aan de praat te krijgen :)

                                                  #17986715
                                                  nick_s
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    10 July 2014

                                                    Heb ondertussen geprobeerd om dit aan de praat te krijgen bij de nieuwe Insignia met Intellilink, maar het is mij niet gelukt :(

                                                    Hij herkent de USB wel (zie hem verschijnen in Media) maar er gebeurt gewoon niets. Als je dan naar het upload/download menu gaat komt hij zeggen dat upload niet mogelijk is.
                                                    Heb het geprobeerd met 4GB en 16GB USB (zowel NTFS als FAT32 en heb geen 1GB USB). Het bewaren van een backup van het systeem is wel zonder problemen gelukt

                                                    Heb ook gezien dat “Bezienswaardigheid” niet meer bestaat als POI in de nieuwe versie. Heb met “Entertainment” geprobeerd, maar dat had ook geen effect.

                                                    Ook het knopje “MijnPOIs” blijft uitgeblankt. :cry

                                                    #17986716
                                                    Andre_Ede
                                                      Lid sinds:
                                                      16 June 2006

                                                      USB stick voor b.v. de NAVI 600 en 900 mag max 1GB zijn mogelijk bij dit systeem ook zo.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 234)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.