firewall

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia firewall

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208733
    noc
      Lid sinds:
      20 February 2005

      hoi,

      ik zoek een degelijke firewall.

      wat raden jullie mij aan?

      #17464371
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        De meeste modems/routers kennen al een firewall als ook WinXP en Vista reeds voorzien zijn in een software versie, die 2 samen geven al een hele goede bescherming al is het nog steeds raadzaam om een goede virusscanner en een anti spyware pakket te hebben.

        #17464372
        noc
          Lid sinds:
          20 February 2005

          origineel gepost door Roelof
          De meeste modems/routers kennen al een firewall als ook WinXP en Vista reeds voorzien zijn in een software versie, die 2 samen geven al een hele goede bescherming al is het nog steeds raadzaam om een goede virusscanner en een anti spyware pakket te hebben.

          virusscanner is geen probleem.
          van die firewall van xp wist ik al.
          ik zou graag een firewall bijhebben,omdat er programma’s zijn die niet op het internet mogen:P

          #17464373
          tim_j
            Lid sinds:
            4 February 2007

            kaspersky ha geloof ik een goeie, is toevallig ook een free download.
            das een aanrader.

            Zonealarm is ook een goeie.

            als je een beetje verstand hebt van poortjes (nummer) die open en dicht moeten, maakt het niet zo zeer uit wat voor een je hebt. als je maar op nummer/poort kan blokkeren.

            #17464374
            Harjan
              Lid sinds:
              17 October 2005

              Ik gebruik al jaren Zone Alarm, nooit problemen mee gehad! Echt een super programma, hij blokkeert heel veel dingen en zorgt ervoor dat je geen spy ware op je pc krijgt..

              #17464375
              noc
                Lid sinds:
                20 February 2005

                origineel gepost door Harjan
                Ik gebruik al jaren Zone Alarm, nooit problemen mee gehad! Echt een super programma, hij blokkeert heel veel dingen en zorgt ervoor dat je geen spy ware op je pc krijgt..

                zonealarm heb ik al geprobeerd.

                nadeel is dat de pc vreselijk traag opstart:thumbdown

                ik was gewoon benieuwd wie welke firewall gebruikt,
                en of ze er tevreden over waren.
                precies dat er maar weinigen een firewall gebruiken:hmmz

                #17464376
                Hendrik
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 August 2005

                  Geen FW op de pc inderdaad maar wel in de router.

                  Ik regel liever alles op 1 plek dan dat ik tig verschillende proggies moet starten om een poort open te zetten.

                  Norton 2009 Gamer edition doet hier zijn werk.

                  Heb voor de norton alleen op de de windows defender vertrouwd van vista.

                  #17464377
                  Roelof
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Zelf jaren een goede ervaring met Sygate gehad maar dat ligt nu in de handen van Norton.

                    Sygate personal firewall (SPF) is nog wel te downloaden, met google komen de hits om je oren, 5.6 was de laatste gratis versie.

                    #17464378
                    noc
                      Lid sinds:
                      20 February 2005

                      origineel gepost door Roelof
                      Zelf jaren een goede ervaring met Sygate gehad maar dat ligt nu in de handen van Norton.

                      Sygate personal firewall (SPF) is nog wel te downloaden, met google komen de hits om je oren, 5.6 was de laatste gratis versie.

                      oké bedankt.
                      ga eens rondkijken:)

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.