Fietsendrager voor op achterklep van Grandland X

Forumindex Forums Modellen Grandland X Fietsendrager voor op achterklep van Grandland X

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374116
    MicKet
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 April 2020

      Ik zoek een fietsendrager voor op de achterklep van een Grandland X ,omdat ik geen trekhaak heb.
      Op internet krijg ik er geen gevonden die geschikt is.
      Weet een iemand een merk en type dakdrager die past?
      Dan hoor ik het graag. :praying02:

      (Overigens fiets op het dak met een dakdrager is voor mij geen oplossing, deze staan er wel genoeg.)

      #18374117
      kiekeboeboe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 April 2016

        Ik weet dat dit geen antwoord op je vraag is.
        Maar fietsendragers op de achterklep zorgen zo goed als altijd voor lakschade.
        Zou toch opteren voor plaatsing trekhaak.

        #18374189
        Quadrijder2
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2015

          https://www.rameder.nl/fietsendrager/fietsendragers-op-de-achterklep/opel/

          Volgens mij hebben ze voor veel modellen van opel wel een fietsendrager voor op de kofferbak.

          Maar nog niet voor de GLX.

          #18374259
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            @MicKet,

            Ik zou het liever niet overwegen om de achterklep te belasten met een fietsendrager. Ten eerste, is de gehele achterklep van kunststof. Dus mag de belasting maar heel beperkt zijn. Ten tweede, denk ik aan het de motortje dat de achterklep opent. Als ik jouw was, nam ik dan liever een aanhangertje voor al die fietsen. En een enkele e-bike weegt al gauw 25 kg….

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.