Favorieten zenderkeuze en navigatie verdwijnen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Favorieten zenderkeuze en navigatie verdwijnen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361026
    didap
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2018

      Ik heb een heel raar verschijnsel, al vanaf het begin dat ik de Opel heb. Na verloop van tijd, volkomen willekeurig en zonder dat er ook maar iets in de auto is gedaan of veranderd, verdwijnen al mijn favorieten, zowel in de navigatie als in de zenderkeuze. Ik word er moedeloos van, ik kan wel blijven programmeren. Ik heb zelf de kaart updates geïnstalleerd naar de laatste versie, het helpt niet. De systeem software krijg ik helaas niet geupdate  naar de laatste versie, zou daar de oorzaak kunnen liggen? Ik woon op Tenerife en helaas heeft de Opel dealer hier er geen kaas van gegeten, ook de systeem update is niet gedaan.

      #18363012
      Mokkaatje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 October 2018

        Kies je niet per ongeluk een ander profiel?

        De voorkeuzes worden per profiel opgeslagen.

        Je kunt zelfs per profiel een andere taal instellen.

        #18363018
        didap
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2018

          Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar ik zal het controleren, dank je wel voor het meedenken!

           

          #18363138
          didap
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 August 2018

            Je had gelijk! Ik moet een keer per ongeluk van gebruiker zijn veranderd, want ik vond al mijn favorieten onder gebruiker 1 terug. Wat fijn, weer wat geleerd. Dank je wel!  :applause01:  :happy02:  :good-job:

            #18363141
            Mokkaatje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 October 2018

              :applause02:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.