Extreem olieverbruik Opel Astra G (1.8 Z18XE): klepseals vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra Extreem olieverbruik Opel Astra G (1.8 Z18XE): klepseals vervangen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358529
    Jesper
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2018

      Beste mensen,

      zoals zovelen gebruikt mijn Opel Astra Cabrio 1.8 absurd veel olie. Inmiddels 1l op 600KM. Via een testje (gas geven met warme motor, gas los, dan even volgas) ben ik erachter dat de klepseals rot zijn.

      De motor heeft 230.000km gelopen, en rijdt perfect. Maar: ik wil dus de klepseals laten vervangen, liefst zónder dat de kop eraf moet.

      ik woon in Nijmegen. Kent iemand een garage in de regio (+-50km) die dat voor een redelijke prijs (€400/700) kan doen? Dus zónder de kop eraf te halen?

      hartelijk dankt!

      groet,

      Jesper

      #18358628
      Jesper
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2018

        Niemand? :help:

        #18358662
        Jesper
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2018

          Ik heb meerdere draadjes met dit probleem gelezen. Iemand moet toch wel een adresje hebben?

          #18359118
          Jesper
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2018

            Ik lees veel over dit probleem, maar ik begrijp niet dat niemand een tip heeft?

            #18359287
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Je hebt zelf al geconstateerd wat het probleem is en dat je het wil laten oplossen.

              Schijnbaar is er niemand die een klusser of garage kan aanbevelen bij jouw in de buurt.

              Dus ga gewoon wat garages af en vraag om offertes.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.