Tijd geleden (toen ik geen corsa meer had) stond er een mooie spuitklare plaat te koop voor de middenconsole van de corsa B.
Hierbij bleven alle meters normaal bedienbaar, alleen de 2 luchtroosters vervielen en daar konden dan 3 52mm meters in geplaatst worden. Alleen de knop voor de noodverlichting moest verplaatst worden dacht ik.
Ik dacht dat iemand van het forum hieraan kon komen weet iemand wie? Of een plek waar deze te bestellen is.:hmmz
Nu ik weer een B corsa C20xe heb wil ik deze graag voorzien van sensoren en de meters mooi plaatsen en vind het in de A stijl niet mooi.
Geert kan ze helaas niet meer leveren voor corsa B, iemand anders een adresje? Vind zon standaard A stijl houder niet echt heel mooi en een universele voor bovenop het dash ook niet.
klopt, heb ik ook aan gedacht, maar de b heeft helaas geen dubbel din en wil mn radio toch wel behouden, aangezien de auto voor woon/werk verkeer is.
Ja ik ben lastig haha, andere ideen ook welkom, anders wordt het toch een houder in de B stijl.
Heb ook nog wel een vraag, wat is de beste optie op de oliedruk en temp. sensor te monteren bij een C20xe?
Zie wel zon adaptor tussen je oliefilter als optie.