Externe HD op USB aansluiting ?

Forumindex Forums Modellen Insignia Externe HD op USB aansluiting ?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226101
    robblackbird
      Lid sinds:
      19 September 2010

      Hallo,

      Weet iemand of het mogelijk is om ipv een USB stick een externe HD aan te sluiten op de USB poort van de Insignia ? Deze is voorzien van de DVD infotainment systeem. De HD is er een van 2,5″ welke normaal gesproken werkt dmv de voeding via de USB.

      Ik lees ergens dat het systeem niet meer dan 1000 nummers kan herkennen. Betekent dit dat dit het maximum is van hoe groot de HD (of USB) stick mag zijn (dus niet zo zeer hoeveel GB’s !).

      Verder nog dingen waar je aan moet denken om het werkend te krijgen ?

      #17730530
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        Vaak hebben externe hardeschijven een dubbele USB-aansluiting voor de zwakkere poorten. (je hebt USB poorten die ook de HD van stroom kunnen voorzien) maar sommige hebben ook een aparte voeding.

        check dus of je USB uitgang van je radio powered is, zoniet; dan moet je een HD zoeken die extern van stroom wordt voorzien!

        #17730531
        robblackbird
          Lid sinds:
          19 September 2010

          Volgens mij is deze powered want mijn Iphone wordt opgeladen als deze op dezelfde poort wordt aangesloten. Dan kan ik ook middels de externe audio aansluiting de mp3’s die op de Iphone staan afspelen via het infotainment systeem. Het enige nadeel is dat deze enorm stoort. Vandaar dat ik een andere oplossing zoek !!! Dus als iemand een oplossing voor het storen heeft dan hoor ik dat natuurlijk ook graag !

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.