Even voorstellen, Mario en z’n Astra

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen, Mario en z’n Astra

  • Dit onderwerp is leeg.
21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240665
    trashmetal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2007

      Hallo allemaal,

      Ik ben Mario 30 jaar woon in Tilburg en ben machine operator van beroep
      we produceren kunststof granulaten voor spuitgieterijen voornamelijk op nylonbasis
      technische dienst, die hebben we niet we gaan elke storing te lijf met plakband en tie raps! :jerry hahaha

      Opel is er met de paplepel ingegoten
      Toen ik nog een klein jongetje was en de politie nog op varkens reed
      Reed mijn vader een c kadetje en bijna de hele familie reed opel
      Onder andere manta b 19s berlina oranje (met skay dak), manta b 2.0 GSI (kanariegeel met zwarte ramen), kadett D 1.3s, opel record diesel (met die verhoogde kap) kadett e GSI (wit met opel racing streep zwart grijs geel)
      verder hebben we thuis ook nog een c ascona 1.6s gehad en een calibra 2.08v, koni verlaagd turbo velgen en leuke dtm er onder (paste niet echt bij mn pa maar was wel een hele gave bak)
      reed zelf op dat moment een omgebouwde vectra a 2.08v was een mooi gezicht die twee op de parkeerplaats :wub
      daarvoor reed ik een astra f 2.0 gsi 16v ’92 daar ben ik behoorlijk mee afgezet
      na nog geen jaar moest de kop worden gereviseerd, en nog geen twee jaar later vielen de gaten in de carosserie
      bleek overal dichtgestopt te zitten met plamuur, rijp voor de cross

      Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een astra f sport x16sz uit ’94 met kleurcode E266!
      Met nog maar 143dkm NAP en ben 3e eigenaar en bijna geen roest te vinden :wors

      Zo gekocht, niets nog aan gedaan

      Plannen….

      uiterlijk geven van de GSI, interieur blijft :D
      de x16sz aanpassen