Even Voorstellen!!!!! King:

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even Voorstellen!!!!! King:

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Sirmixalot

Hallo allemaal!!

Ik ben Mitchell 22 en kom uit zaanstad en werk voor een telecom bedrijf,
      Opel’s altijd al mooie wagens gevonden en sinds vandaag mag ik mij ook de trotse eigenaar noemen van een Opel(eerste eigen auto). king:

Even het verhaal tot aanschf/keuze :

Aangezien ik doordeweeks in een auto van de zaak rij zou ik de auto in de weekenden en avonden gebruiken ik wou er daarom niet te veel aan uit geven(maar natuurlijk wel een Opel) heb een stuk of 6 verschillende gezien(tigra , astra , vectra,omega) en ook test ritjes gemaakt maar uiteindelijk de vectra geworden. :afro

Ik had een maat van mij meegenomen die altijd al opels gereden heeft en ook altijd sleutelt aan auto’s(aangezien ik meer verstand heb van computers ;) )

Een vectra uit 1999 1.6 16v is het dus geworden.
      Staat aardig wat op de teller (3,5ton), 2 eigenaren (3 inc garage waar ik hem vandaan heb) De gene voor mij hem maar liefst 13,5 jaar heeft gehad :shock: .
      Hij is ooit een keer over gespoten maar niet heel goed, lijkt beetje op water vlekken¿?
      Maar dat is puur uiterlijk.
      (recent nieuwe distributieriem en 4 nieuwe banden) Zit nog geen radio in wel voorbereiding.
      Apk verloopt over 2 maandjes, maar gelukkig bij aanschaf dealtje kunnen maken voor de aankomende apk.
      Al met al een leuke/mooie auto ik verwacht ook niet de hoofdprijs, maar heb hem dan ook voor een zacht prijsje kunnen meenemen al zeg ik het zelf.

Voor de aanschaf al meerdere keren dit forum voorbij zien komen (zoekresultaten google)
      Toen ik naar info zocht over bepaalde modellen/en punten waar je op moet letten bij bepaalde Opel’s. Dit lijkt mij een leuke, hechte, gezellige community waar ik hopelijk ook deel van uit kan/mag gaan maken. :angel

Mvg,
      Mitchell (sirmixalot) :afro

Dolby
      Deelnemer

Welkom op het Opel forum. :thumb

Anoniem

Welkom :wors :thumb

Sirmixalot

Dankjulliewel!!! :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.