Even voorstellen: Jalu, met een Astra G cabriolet

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen: Jalu, met een Astra G cabriolet

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18342547
    Jalu
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 April 2017

      Nadat we, voor mijn vrouw, een Astra (G) cabrio hebben aangeschaft vond ik het moment wel aangebroken om me aan te melden op het opel-forum. Zelf rijd ik eigenlijk meestal in Franse auto’s, met name Citroën (nu ook nog steeds, in een C5 3.0 V6 automaat) en ik heb hele positieve ervaringen met het delen en vinden van info op dit soort fora. Mijn vrouw reed tot voor kort met een Megane cabriolet (we vinden het altijd leuk om als tweede auto een cabrio te rijden) maar daarvan werd de kap hard minder en het is ook wel echt een klein autootje. Ik moet eerlijk zeggen: een Opel was niet bepaald de eerste auto waar we aan dachten, maar we waren allebei positief verrast door het uiterlijk en de rijkwaliteiten van de Astra; dus zijn we daar naar gaan zoeken; met deze week een positief resultaat: een blauwe Astra cabriolet, 1.6-16v met iets meer dan 153k km op de teller, volelectrisch dak, leren bekleding, etc. Dankzij diverse topics op dit forum al wat kleine probleempjes opgelost (spiegelbediening schoongemaakt, buitentemperatuursensor vervangen, EGR afgedopt, sleutel gerepareerd).

      Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden:

      [IMG]http://i177.photobucket.com/albums/w202/jalumsx/IMG_5847_zpsq4wpcgkr.jpg[/IMG]

      #18342556
      Corsaliefhebber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2012

        Welkom Jalu, Er staat in ieder geval een schitterende Astra op de foto
        Hulde voor je nette voorsteltopic :)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.