Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372812
    MR_trax
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 March 2020

      Na regelmatig dingen te lezen op het forum dacht ik dat het tijd werd om toch maar eens lid te worden, dus ik zal me bij deze even voorstellen.

      Ik ben Sander, 21 jaar oud en liefhebben van oude Opels. Ik rij momenteel rond in een gifgroene C coupe Kadett uit ’78 met daarin een c20xe. De persoon (2 eigenaren geleden) die deze auto zo gebouwd heeft heeft hier destijds ook een hele thread van bijgehouden op het forum: https://opel-forum.nl/forums/topic/kadett-coupe-c20xe-verkocht/

      Naast me Kadett heb ik als projecten ook nog een Ascona 16S staan uit ’77 en een Manta A 1900S uit ’75. Deze auto’s zijn beide van mijn verongelukte opa geweest door wie mijn Opel hobby ook is begonnen. In deze projecten zit echter niet veel haast omdat ik naast de hobby druk bezig ben aan het inmiddels derde jaar van mijn studie HBO werktuigbouwkunde in Delft.

      Aangezien ik regelmatig tegen dingen aanloop waarbij kennis van andere goed van pas kan komen en het me leuk lijkt om zo nu en dan eens wat updates bij te houden denk ik dat dit de juiste plaats is.

      groet, Sander

       

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.