Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365400
    20Astra03
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 April 2019

      Na een tijdje op het forum rondgeneusd te hebben, toch maar besloten om een account aan te maken na 3 maanden in het bezit te zijn van een G.

      Mijn naam is Nick, 23 jaar en kom uit omgeving Drechtsteden. Ik was eigenlijk naar een Saab 9-3 op zoek, maar deze Astra beviel zo goed dat ik hem gewoonweg niet kon laten staan! Mede dankzij m’n oude baas die zelf een prachtige G Coupé had, heb ik me over laten halen :rolling:

      Hiervoor heb ik een Punto, 206 GTI, een krakkemigge maar altijd rijdende Swift en daarna nog een 206 1.6-16v (jup, Franse troep) gehad. En nu dus een Astra G Sport Edition II met Z18XE motor welke heerlijk rijdt.

      Ik heb al het broodnodige onderhoud gedaan zoals olie+filter, bougies, lucht-, interieur-, brandstoffilter en thermostaat (stond vast in deels open positie, kwaaltje van de Z18XE). Daarna nog andere 17inch velgjes eronder geschoven met 225/45 sloffen van Goodyear, een Irmscher spoiler weten te bemachtigen en het chromen randje van de grille zwart gemaakt.

      Plannen? Nog geen idee, op zwarte koplampen na. O ja, en dat trekhaakje mag van mij ook wieberen.

      Plaatjes bij het praatje;

      98

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.