Even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365185
    Pascal Pascal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 March 2019

      Hallo Forum leden,

      Na ongeveer 3 jaar met plezier te rijden in mijn Opel Insignia ga ik mij toch maar eens aanmelden bij dit forum. In het verleden veel informatie van dit forum kunnen halen, dus daarvoor :good-job:  naar jullie toe!!

      Mijn naam is Pascal en ben 34 jaar oud. Ik ben vader van 2 kinderen van 4 en 8 jaar oud.  Ik woon in het Zuiden van Limburg. Verder zijn auto’s mijn passie. Mijn eerste auto was Opel Astra F Hatchback, geen GSI, want dat mocht niet van de verzekering :-( . Met deze auto heeft het virus bij mij toegeslagen. Deze Astra werd door mij helemaal verbouwd (dit was in het F&F tijdperk, dus neonlichten en alles eronder)…

      Hierna heb ik een korte tijd een Honda CRX DOHC gehad. Ik hou van snelle auto’s, maar in dit ding voelde ik me niet veilig.

      Dus ik ging met de meerderheid mee en kocht een VW Golf III. Mooi rood van kleur en deze werd meteen lager gelegd met mooie 18 inch velgen. Maar omdat ik begon met een opleiding in Eindhoven werd het Golfje na 1,5 jaar ook verkocht.

      Vervolgens werd er een Audi A3, 1.9 TDI, toegevoegd aan de collectie. Deze ook weer platgelegd en mooie TT velgen eronder gehangen. Vanaf dat  moment wist ik dat ik Audi zou blijven rijden. Wat een genot.

      Dus… op het moment dat ik pappa werd ging ik opzoek naar een mooie gezinsauto met in mijn gedachten een Audi A4 Avant. Verschillende dealers gehad, maar overal werd mij de Audi (TFSI) afgeraden. Totdat ik op een gegeven moment langs de plaatselijke Opel Dealer reed met de vrouw. Ik zag een Insignia staan op de parkeerplaats en ben bij thuiskomst eens gaan zoeken naar deze auto. Mijn ervaring met Opel was alleen de Astra F, maar toen ik de Insignia zag was ik verkocht. Ik ben toen direct stad en land gaan afzoeken naar een geschikte bolide voor mij en mijn gezin en dit is hem geworden:

      OPEL INSIGNIA SPORTS TOURER
      1.4 TURBO (helaas).
      De enige aanpassing die ik gedaan heb is spoorverbreders aan de voor- en achterzijde (op deze foto’s nog niet).

      Toekomst plannen:
      – Andere velgen en deze als wintervelg
      – Koplampen vervangen (1 heeft vocht erin wat ik niet weg krijg)
      – Misschien iets lager leggen
      – Navigatie updaten (navi600)

       

      foto’s dateren van 2016 na de eerste keer poetsen B-)

      IMG_20161015_164209

       

      Screenshot_20190331-100702__01

       

      Groeten Pascal.

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.