Even Voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even Voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270167
    Borisvec
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 January 2015

      Beste medeforummers,
      Ik wilde me ook even voorstellen. Ik ben Boris uit Amsterdam, 34 jaar oud, en ik ben inmiddels aan mn vierde opel toe.
      Begonnen in een kadett station, daarna een mooie astra F station in club uitvoering. Toen kon ik een vectra station overnemen, dat was echt een top auto, maar erg basic. Ik wilde graag wat meer vermogen en luxe, vooral airco stond hoog op de lijst. En toen zag ik een vectra v6 staan, en dan ga je voor de bijl. Deze auto heb ik alweer dik vijf jaar in bezit. Het is een 26se in onyx uitvoering. Met deze auto heb ik toch wel wat problemen gehad, vooral met de motor. En hier is een hele hoop kennis aanwezig over deze v6-en, daar heb ik al een hoop aan gehad. Ik weet nog niet hoe je een foto erbij zet, dus dat komt nog.

      #18269962
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Welkom! Een foto kun je plaatsen met behulp van bijvoorbeeld photobucket, je kunt je foto’s daar plaatsen en een linkje (img) hier tussen de tekst plaatsen.

        #18269963
        Borisvec
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 January 2015

          Bedankt voor de tip! Dit is hem. Deze foto is uit 2011, hij inmiddels wel iets meer getekend door het leven, maar staat er nog netjes bij.

          #18269964
          nova….
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Ziet er mooi uit. :thumb we hebben zelf ook 2.6se gehad onze lag een beetje lager met 18 inch

            #18269965
            Borisvec
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 January 2015

              Dat zag er vast stoer uit! Moet je nou erg uitkijken voor dat je wielen de wielkasten raken met 18 inch?
              Wat voor zafira hebben jullie nu?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.