Even voorstellen!!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even voorstellen!!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236161
    computerbug
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 April 2011

      Ik ben computerbug (Frans)

      Ik ben net vanaf 13-4 in het bezit van een astra F sedan.

      Nu is het zo dat ik een enorme mercedes fanaat ben en om finanschele redenen mijn Mercedes C200 heb weg moeten doen :cry (Gezin Gaat Voor)

      Nu heb ik een rode astra F sedan 1995 en met grote verbazing, deze rijd net zo lekker als de Mercedes.

      Maar ik heb niet zo lekker begin.
      Ik had een schoenen doosje achter op de grond gezet met wat prullaria uit de Mercedes, totaal niet van waarde.

      Maar er zijn mensen die denken dat de schoenen er nog verborgen lagen, en hebben, met mijn grote verbazing twee zij ruiten aan de voorzijde ingeslagen en niets van waarde gevonden. En vonden het zeer geestig om al mijn relays uit de zekering kast te trekken. of toch een gevalletje koper??:hmmz

      Maar goed, de relay de belangrijkste van de richtingaanwijzers had ik nog liggen, die zit er nu in (op de gok) en plaatste deze meteen goed. Zweet, zweet zucht!!.

      Maar jullie voelen hem al aankomen.
      De ruiten wissers interval werken niet, (had deze nog niet gebruikt) het forum heb ik door gespit, ik las over een relay ok, een aanknopingspunt.
      Naar de demontage bedrijf om donor onderdelen en kreeg te horen:, dat zit in de ruitenwissermoter:o jongens hoe zit dit nu dan?? ik had geen zin in welles nietes spelletje en gaf meneer maar gelijk.

      Jongens, welke relays ontbreken er dan nog?, wat werkt er nog meer op een relay en waar moet deze dan geplaatst worden.
      Circulatie systeem werkt niet, en achteruit verwarming ook niet, naar mijn mening, ok dat is op te meten.
      Ik bedoel als jullie dit uit ervaring weten te vertellen, dan ga ik niet lopen kullen en gokken en de boel op blazen.

      Ok groetjes,

      #17862697
      Kermitkiller
        Lid sinds:
        26 March 2005

        welkom hier

        #17862698
        LosBallos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 March 2010

          welkom en veel opel kilometers toegewenst

          #17862699
          Vauxhall Corsa
            Lid sinds:
            25 April 2011

            Welkom hier en veel rijplezier in je Astra sedan !

            #17862700
            computerbug
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 April 2011

              Hoi, Jongens

              Weet niemand antwoorden op mijn vragen?, oke, is mss niet zo slim geweest om deze hier te stellen.
              De intervalwisser, van het haal dat water van mijn ruit af heen en weer stangetje doet het nog steeds niet. werkt deze op een relay?, of zit dit in de motor?
              En mijn achterruit verwarming werkt niet, lampje brand wel, deze heb ik door gemeten, werkt deze op een relay?
              En het recirculatie, werkt deze op een relay?

              Groetjes

              #17862701
              de wit
                Lid sinds:
                3 January 2008

                welkom hier… hoop dat je problemen snel opgelost zijn, maar hier kan ik je niet bij helpen…. misschien je vraag nog maal stellen in het astra gedeelte.. veel succes.

                #17862696
                KadAstra-EF
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 July 2010

                  Van harte welkom op dit forum !!
                  Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

                  viewtopic.php?f=78&t=139209

                  Hartelijke groet, Rik

                  (ps: heb gereageerd op je vraag in het Astra gedeelte)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.