Even netjes voorstellen aan iedereen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Even netjes voorstellen aan iedereen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348625
    Enzyme-078
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 September 2017

      Hallo allemaal,

      Ik ben Sander, 35 jaar en kom uit Dordrecht.
      Werkzaam als Process-Operator in een chemische fabriek.

      Op dit moment de trotse bezitter van een Kadett GSI cabrio met C20XE (misschien zelfs al wel bekend op hier, daar kom ik vanzelf wel achter ;-) )

      Al sinds ik m’n rijbewijs heb rijd ik Opel.

      Begonnen met Astra GSI 2.0 16V van ’92 (hier heb ik helaas geen foto’s meer van)

      Daarna ingestapt in een Astra Coupe 2.2 16V van 2001
      Hier enorm veel aan gedaan en het was een fantastische auto (had ik nooit weg moeten doen :cry: )

      Astra Coupe

      Astra Coupe

      Na de Astra overgegaan op een Corsa D van 2007
      Hier eigenlijk niets extreems aan gedaan, alleen andere wielen eronder gezet en wat logo’s verwijderd

      Corsa

      En dan nu (eindelijk) weer in het bezit van een GSI.
      Een Opel Kadett GSI 2.0 16V Cabrio
      Dze Kadett is geimporteerd vanuit Belgie en er is serieus veel werk ingestoken.

      Eerlijkheid gebied mij wel te vermelden dat ik er zelf geen hol aan gedaan heb en de Kadett in deze staat heb gekocht.
      Ere wie ere toekomt.

      De Kadett is in zeer goede staat.
      Uiteraard heeft hij wat kleine plekjes en wat oppervlakkige roestpuntjes, maar dat is heel minimaal en geen schande voor een auto van ruim 27 jaar oud.

      Er is zoveel aan de kadett gedaan dat ik niet alles ga opnoemen, maar gewoon mar wat foto’s plaats zodat jullie het zelf kunnen zien.

      Kadett

      Kadett

      Kadett

      Kadett

      Kadett

      Kadett

      Kadett

      Inmiddels is de Kadett wel voorzien van 6000K Xenon, LED verlichting in het interieur, kofferbak en motorkap, nieuwe radiateur (die ging na 2 weken helaas kapot) en een nieuwe voorruit met zonneband (bij aanschaf zat er een scheurtje in de ruit)
      Al met al ben ik enorm blij met de Kadett en elke keer als ik instap zit ik weer met een grote glimlach achter het stuur. HEERLIJK !!

      Zo, dat was het wel.
      Ik hoop dat ik me een beetje goed heb voorgesteld.
      Als er vragen of opmerkingen zijn, dan hoor ik wel

      Groeten, Sander

      #18348626
      Enzyme-078
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 September 2017

        *edit*

        #18348634
        Senatorman
        Beheerder
          Lid sinds:
          7 November 2016

          Welkom op het forum. Veel leesplezier

          #18348643
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Welkom op het forum.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.