et waardes

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207469
    robluijpers
      Lid sinds:
      13 May 2005

      ben vandaag voor velgen gaan kijken!! nu ben ik nog ff aan het twijfelen wat gaat passen!! het gaat ovet een 7j en een 8j velg daar tussen twijfel ik nog! de et van de 7j velg is 35mm en de et van de 8j velg is et 20 gaat de 8j ook passen?? volgens mijn berekening wel ma weet t niet zeker!! ps deze site heb ik gebruikt

      http://www.criticize-me.be/PHP/niet_forum/et.php?actie=ideaal

      gr rob

      #17419307
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Ik denk toch dat je voor bijde velgen, je Veerweg moet verkorten, of uit moet rollen.

        ET 20 is wel een ersnstig lage waarde, zeker gezien je 8J wil gaan passen eronder.

        Willem

        #17419308
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          he rob, ik neem aan dat je je kadett bedoelt en dan met name de achterschermen…

          ligt er idd aan hoever je hem verlaagd hebt, hoe stug hij is, hoever je randen gerolt zijn en wat je bandenmaat wordt….

          meten=weten, passen is nog beter…

          7j et 35 zou wel passen achter zonder al te veel aanpassingen, 8j et 20 wordt een heel ander verhaal.

          #17419309
          robluijpers
            Lid sinds:
            13 May 2005

            he kerels kadett is aangepast!! heb nu 7j et 26 met 195/50 15 eronder en wil er graag 8j et 20 onder zien te proppe! ook met 195/50 15 ma de velgen die ik wil gaan kopen zijn negens op voorraad dus moeten besteld worden en ik sta ook mooi voor aap als het niet gaat passen! veer weg wa is da :hmmz:jerry

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.