Essen 2008

Forumindex Forums Overige Meetings Essen 2008

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
  • Auteur
    Berichten
  • #17450551
    IMpY
      Lid sinds:
      18 July 2005

      origineel gepost door sylvester1
      he mensen

      wij zijn zondag geweest. stond wel weer mooi spul tussen, alleen wat zijn die duitse wijven lelijk zeg,er was gewoon geen een waarvan je zoiets had van ,nou das leuk:( maar verder niet echt spectaculair.

      Wat vond je van die van bij Akrapovic uitlaten stand dan?:P Die was met tog wel een juweeltje:D haha

      Ik was zondag 7 dec geweest. Vond het echt wel een gezellige dag:P

      Slogan van de dag was IST ES ehm nog LANGLAUFEN? of skieën hahaha.
      Alleen inderdaad veel dezelfde spullen. Rieger niet gezien en niet veel qua bumpers. Die audio zaak in die hal in t midden die naait iedereen wat:P :jerry

      En gewoon nergens een veerpootbrug voor een c20xe tegengekomen. Alleen maar de rechte modelen :( Bij de meeste stands was t van maar past die dan niet? haha
      Terug weg nog wel gelachen en fftjes gas kunnen geven:P helaas niet met mijn eigen auto:(

      N vriend van me kon daar weer iemand wat bij zo n stand stond. Die vertelde zo vn jah is wel chille iedere dag om 6 uur klaar met de beurs en dus chille en dikke eige hotelkamer enzo. gezamelijk eten met al het personeel op de beurs. En daarna de cafe van de messe essen in. Zegt die wat die wijve allemaal uitspoken:P t is dat k getrouwd ben maar anders:P hahaha

      Foto’s upload ik binnekort eventjes.

      Groeten Twan

      #17450552
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Beetje ernstig TE VEEL Scirocco op die autosjoow daarsow.

        was m op een gegeven moment wel een beetje zat.

        400 van de 500 auto’s waren Scirocco’s Gloeiende.

        Dat is natuurlijk de Sjonniebak van de toekomst, das een ding wat zeker is.

        Dus goeie handel

        Voor derest heb ik mij prima vermaakt daarzow

        leuke spulletjes gekocht.

        Willem

      2 berichten aan het bekijken - 51 tot 52 (van in totaal 52)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.