ervaringen Nokia N82

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia ervaringen Nokia N82

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207356
    arjontje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 March 2006

      Dag heren/Dames.

      Ik ben mijn huidige telefoon een beetje zat.
      Ik heb er een beetje veel problemen mee.:fy1
      En ben dus een beetje aan het kijken naar een andere.

      Nu heb ik laatst een artikel over de N82 gelezen,
      en die telefoon lijkt me wel wat.

      Nu is de vraag aan jullie, hebben jullie er al problemen mee gehad.
      en hoe is het gebruiksgemak.
      Ook zal ik wel willen weten of de navigatie die er bij in zit ook een beetje werkt.

      Alvast bedankt voor de reacties.

      #17416597
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Heb zelf de E65 (met TomTom navigatie en Wifi), perfect toestel maar net als de andere (nieuwe) Nokia’s loopt deze na verloop van tijd ook wel eens vast.

        Iedere week even n half uurtje de accu eraf scheelt trouwens een hoop.
        Er staat ook nog een N95 op dit forum te koop van Jim Numan ?

        Gr. Arjan

        #17416598
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          sw16v had er toch ook een???????????:hmmz

          zag laatst iets erover

          #17416599
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            Een N95 hoef ik niet.
            Ben niet zo te spreken over schuif telefoons.
            De laatste twee waren bij mijn schuif telefoons en zijn beide
            in de telefoon hemel.

            Schijnbaar niet zo sterk.

            #17416600
            arjontje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 March 2006

              IK heb hem gekocht.

              zal hier wel mijn ervaringen posten.

              #17416601
              J-Omega
                Lid sinds:
                23 January 2008

                De zwarte of de grijze?

                Twijfel zelf of ik deze neem of de N78 als vervanging voor m’n huidige N73. Heb zelf het idee dat de knopjes op die N82 wat te klein zijn. Aan de andere kant is die camera wel weer een stuk beter :P

                #17416602
                Jeroen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  origineel gepost door J-Omega
                  Heb zelf het idee dat de knopjes op die N82 wat te klein zijn.

                  Idd. Ik moet er na ruim 2 maand nog steeds aan wennen.
                  Opvolger graag weer het toetsenbord van de n73 terug. :P

                  #17416603
                  sebastiaankadettcabriogsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 November 2005

                    origineel gepost door 14XE
                    sw16v had er toch ook een???????????:hmmz

                    zag laatst iets erover

                    ja klopt zag het bij z,n msn

                    #17416604
                    Harjan
                      Lid sinds:
                      17 October 2005

                      Ik heb de n82 ook.. Vind het een prima telefoon.. Het is dat ik een ander uit mocht zoeken, anders had ik nog gewoon me oude gehouden..

                      Vroeger was je helemaal hip met een telefoon met alles erop en eraan.. Maar het boeit me nu niet echt veel meer..

                      #17416605
                      arjontje
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        31 March 2006

                        origineel gepost door J-Omega
                        De zwarte of de grijze?

                        Twijfel zelf of ik deze neem of de N78 als vervanging voor m’n huidige N73. Heb zelf het idee dat de knopjes op die N82 wat te klein zijn. Aan de andere kant is die camera wel weer een stuk beter :P

                        Ik heb de zwarte gekozen.
                        Dit ivm 2 redenen.
                        1 hij was goedkoper
                        2 vond hem mooier.

                        oja je hebt 3 kleuren wit grijs en zwart.

                        De knopjes vind ik niet irritant.
                        Dit omdat ze vrij hoog zijn en ver uit elkaar staan.
                        Raad wel aan om even naar een telefoon zaak te gaan en het te proberen.

                        Heb vandaag de gps gebruikt. werkt wel goed.
                        Moet allen ff weten hoe je het moet gebruiken.
                        een min punt vind ik wel dat hij de straten niet voor zegt, bij het in tikken. wat
                        de tot tom wel doet

                        Tot nu toe dus alleen goede dingen.

                        #17416606
                        J-Omega
                          Lid sinds:
                          23 January 2008

                          Als ik hem neem zet ik er toch weer tomtom op ipv die nokia navigatie.

                          Heb al eens een dummy in m’n handen gehad, maar dat was helaas een versie waarvan alle knopjes vast zaten. Zal nog wel eens een winkel opzoeken die een fatsoenlijk model heeft hangen.

                          #17416607
                          arjontje
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            31 March 2006

                            origineel gepost door J-Omega
                            Als ik hem neem zet ik er toch weer tomtom op ipv die nokia navigatie.

                            Heb al eens een dummy in m’n handen gehad, maar dat was helaas een versie waarvan alle knopjes vast zaten. Zal nog wel eens een winkel opzoeken die een fatsoenlijk model heeft hangen.

                            Ik weet dat ze bij media markt gewone telefoons op het rek hebben. Geen dummy’s dus.

                            Heb wel gehoord dat tom tom niet helemaal met de ingebouwde gps ontvanger wil werken

                            #17416608
                            Onderbroekie
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 July 2007

                              Heb de N73 ruim een jaar… na 1 maand al problemen, joystick in het midden was stuk gegaan is vervangen. en als ik muziek via de headset wil luisteren dan pakt ie me headset niet heb in totaal in 2 maanden tijd 4 headsets aan moeten schaffen. Ben terug gegaan naar de winkel en gezegt.. om het na te laten kijke hebben ze gedaan maar volgens de winkel blijkt het aan de headset te liggen. wat dat betreft vind ik de n73 wel een leuk telefoon met leuke appz, maar kwa buiten kant SUCKS :P

                              #17416609
                              J-Omega
                                Lid sinds:
                                23 January 2008

                                origineel gepost door arjontjeIk weet dat ze bij media markt gewone telefoons op het rek hebben. Geen dummy’s dus.

                                Heb wel gehoord dat tom tom niet helemaal met de ingebouwde gps ontvanger wil werken

                                Klopt, media markt heeft vaak werkende exemplaren hangen. Echter hebben we hier geen MM in de stad, zou daarvoor naar utrecht of eindhoven moeten. Ga gewoon hier de stad in en zeg in zo’n foonwinkeltje dat ik een echte wil zien :P

                                Officieel werkt de interne GPS niet met tomtom inderdaad, maar daar zijn oplossingen voor zodat ie wel werkt. En anders heb ik nog een gps ontvanger liggen die ik met m’n N73 nu gebruik. Maakt me ook niet uit als ik die zou moeten gebruiken.

                                origineel gepost door Onderbroekie
                                Heb de N73 ruim een jaar… na 1 maand al problemen, joystick in het midden was stuk gegaan is vervangen. en als ik muziek via de headset wil luisteren dan pakt ie me headset niet heb in totaal in 2 maanden tijd 4 headsets aan moeten schaffen. Ben terug gegaan naar de winkel en gezegt.. om het na te laten kijke hebben ze gedaan maar volgens de winkel blijkt het aan de headset te liggen. wat dat betreft vind ik de n73 wel een leuk telefoon met leuke appz, maar kwa buiten kant SUCKS :P

                                Tja, zo heeft iedereen z’n eigen ervaring. Gebruik de mijne nu bijna 2 jaar. Erg veel gebruik gemaakt van navigatie en dus ook van het joystickje. Die zit er nog altijd keurig op. Met de degelijkheid is in mijn ogen dus niets mis. Ook alle andere knoppen werken nog als nieuw. Enige gebruiksspoor is dat de verf op de randen bovenaan wat eraf is gebladdert. Vrij normaal gezien het gebruik. Muziekfuncties erop vind ik niet interessant, als ik dat wil kan ik beter een sony ericsson walkmanphone kopen.

                                #17416610
                                Onderbroekie
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  9 July 2007

                                  Dat wel jaa, iedereen zijn eigen ervaring ;)

                                  #17416611
                                  Silver
                                    Lid sinds:
                                    7 July 2006

                                    ik heb de zwarte N82 sins 3 dagen, mooie telefoon maar wel wat aan de grote kant. het is een flink apperaat:D
                                    zelf heb ik er KPN Onderweg navigatie op zitten met verkeersinformatie, file meldingen en flitspaleninfo. met kaarten van Navtech. werkt ook goed.
                                    maar TomTom zal beter zijn denk ik, geen ervaring mee.
                                    alleen het beeldscherm is een stuk kleiner natuurlijk als een echte navi, daar moet je wel ff aan wennen.

                                    #17416612
                                    arjontje
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      31 March 2006

                                      zou alleen nog wel een soort van houder voor mijn telefoon willen hebben.
                                      Is best handig voor de navigatie.

                                      #17416613
                                      arjontje
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        31 March 2006

                                        hmm moet wel zeggen dat de telefoon aardig kras gevoelig is :o

                                        #17416614
                                        Silver
                                          Lid sinds:
                                          7 July 2006

                                          origineel gepost door arjontje
                                          zou alleen nog wel een soort van houder voor mijn telefoon willen hebben.
                                          Is best handig voor de navigatie.

                                          die kan je kopen in elke telefoon/automaterialenzaak, ik heb er een gewoon een met een zuignap op de voorruit, kost 10euro.
                                          en wat betreft de krasjes, na het verwijderen van de beschermfolie, heb je idd al heel snel krasjes op het scherm.

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.