Ervaringen Mokka lpg

Forumindex Forums Modellen Mokka Ervaringen Mokka lpg

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367471
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Mijn Opel Zafira lpg is aan vervanging toe. Ik heb mijn oog laten vallen op een Mokka 1.4t cosmo op lpg. Bouwjaar 2015 full option 89000 km Vraagprijs is 14500. Goede deal of niet? Draaien die goed op lpg? Met de Zafira heb ik toch de nodige problemen gehad.

      #18367722
      Fpower
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2018

        klinkt als een goede deal. Prijs is netjes als de auto dat ook is. Tot nu toe ruim 20.000 km met de mijne gereden. Op lpg-gebied nog geen problemen ondervonden. Netjes verbruik van 1 op 12 op lpg. Alleen gedoe gehad met het koelvloeistofexpansievat, bij de bovenste slangaansluiting haarscheurtjes. Schijnt een mokkakwaal te zijn, vertelde de opel garage.

        #18367730
        the-duke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2007

          Blok kan prima tegen LPG en lijkt me een strakke prijs.

          Vraagje: schuurtjes in koelvloeistofvat aansluiting ?  Was het niet die zwarte koelwaterbuis die aan je blok geschroeft zit + het slangetje dat vandaar uit naar je koelvloeistof vat gaat ?

          Gr,
          The Duke

          #18367733
          Fpower
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 April 2018

            Het ging om de bovenste kleine aansluiting op het vaatje waarop de zwarte slang naar je blok zit aangesloten. Het plastic rond die aansluiting vertoonde scheurtjes waar de koelvloeistof doorheen geperst werd. Dus het plastic van het vaatje zelf. We kwamen er pas achter toen de zwarte slang vervangen was en na op druk zetten er nog steeds drukverlies was.

            #18367770
            the-duke
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2007

              Top, bedankt voor de extra toelichting!

              Gr,
              The Duke

              #18368248
              Reneee
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 June 2015

                110.000 km probleemloos op lpg met de Mokka 1.4

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.