Ervaringen met COPE?

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Ervaringen met COPE?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247479
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Ik heb dus een Calibra deur rubber bij COPE besteld, toen ik de doos opende bleek het op 2 plaatsen gescheurd te zijn. Alles prima, mail gestuurd om er melding van te maken, heb het rubber netjes terug in de verpakking gestopt en terug gestuurd.
      Heb het bedrag als het goed is nog niet terug gestort gekregen maar nu zie ik het zelfde rubber net gewoon weer op de website staan, wat ik zachtjes gezegd merkwaardig vind :wtf

      #18005090
      opel-motorsport
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2009

        heb al heeeeeeeel veel bij cope besteld en ik kan alleen maar zeggen TOP service maar dan ook echt top
        altijd alles netjes gekregen ook ooit iets erbij geleverd wat beschadigd was gemaild teruggestuurd en gewoon een nieuwe gekregen

        #18005091
        Jack-omegax3.0xe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 September 2007

          ik heb onlangs bij cope spatlappen besteld. Alles netjes gekregen.

          #18005092
          voyageboy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 July 2011

            mijn vader heeft er altijd goeie zaken gedaan.
            eerst had mijn vader een kadett station ik weet zeker dat de helft van de onderdelen daar vandaan kwam.
            prima service.

            #18005093
            Looney
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 June 2010

              Ook niets dan lof voor de man achter COPE, kon werkelijk alles regelen voor de “restauratie” van een tigra en kon zelfs origineel spul bestellen waar de dealer niet aan kon komen voor een prijs waar de dealer niet over kon dromen!

              #18005094
              anoniem
                Lid sinds:
                30 June 2004

                inderdaad mijn ervaringen zijn ook zachtgezegt perfect.
                foutief bestelde spullen mogen gewoon binnen 2weken retour, kost je alleen wel het verzendbedrag maar goed je bent het weer kwijt dan he!!
                hij kan inderdaad alles voor je opsnorren!

                enige minpuntje is dat hij niet altijd de goedkoopste is, er zit op ebay ook een opel klassik parts en deze is toch met veel dingen toch net weer goedkoper.
                en ja ook alleen origineel opel!!

                #18005095
                sh93
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 September 2011

                  ik heb hier laatst voorruit rubber gekocht voor mijn kadett c2.
                  perfect :thumb

                  #18352648
                  Jesse
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 February 2018

                    In het verleden heb ik ook wel zaken gedaan met cope. eigenlijk nooit geen problemen gehad.

                    Helaas vandaag contact met ze gehad over een waslijst aan onderdelen die ik nodig ben voor mijn corsa a die gestolen is en gelukkig terug gevonden is.

                    Op hun website kwam ik er niet goed uit en heb ze gemaild voor een offerte. De reactie die ik terug krijg is dat de website duidelijk genoeg is en dat een offerte dubbel werk is. Dat noem ik niet vriendelijk helaas.
                    Het gaat niet om een paar tientjes wat ik uit moet geven aan onderdelen die van de auto af gestolen zijn en een stukje service/uitzoekwerk voor de leverancier is er tegenwoordig niet bij.

                    Jammer voor Cope had graag zaken gedaan met ze en ieder zijn brood gegund. Zijn er alternatieven dan cope?

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.