Ervaring vlaamse opel dealers

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Ervaring vlaamse opel dealers

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18334975
    boxergs
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 December 2016

      Geen idee of er hier veel belgen zijn, het belgische opel forum lijkt off line te zijn.
      Iemand goeie ervaringen met Opel dealers in het waasland of antwerpse?
      Zit nu met mijn eerste opel bij een grote dealer en de ervaring tot hiertoe is heel slecht.

      #18334990
      Patje OPC
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 November 2015

        Ik ga steeds voor onderhoud naar garage Barto te Hoogstraten en daar ben ik zeer tevreden van.

        #18335002
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Wittockx Aarschot hier, Het is zoals elke andere dealer…
          Goed doorrekenen :P

          Moet je perse bij een dealer zijn?
          Elk gewoon garagetje kan zo goed als alles.

          #18336246
          robert1701
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 November 2005

            Gelukkig kan ik zelf aan mijn wagen werken, want als ik hoor wat kennissen al uit hun portefeuille hebben moeten schudden, zelfs bij onafhankelijke garages, doet dat mij soms huiveren.
            Natuurlijk is zo’n onafhankelijke meestal goedkoper, maar de kwaliteit van het werk kun je nooit op voorhand bepalen, bij eender wie, officiële of onafhankelijke.

            Daarom kan je inderdaad best uw oor te luisteren leggen bij mensen die goede ervaringen gehad hebben.
            Op het forum zullen ze je wel goede raad kunnen geven.

            #18336269
            Opel_Bjorn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 May 2008

              Exelmans in Tessenderlo is een zéér goede garage, en ben ik steeds correct geholpen geweest. Daar zou ik terug een nieuwe kopen als ik nog een Opel moest kopen (maar dat gebeurd niet meer na véél miserie met het merk en de onprofessionele houding van de klantendienst en Opel zelf….)

              Vroeger was ik steeds bij Barto in Hoogstraten. Was ik ook best tevreden van tot ik een mekanieker betrapte die me voor de garage uitmaakte voor lul en nog meer vuile praat…. Dit omdat ik vrij correct ben op mijn wagen en ik zeker niet met men voeten laat spelen.

              #18340723
              Astra 1.4 NZ
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 December 2011

                Waasland: Gysens te Zele

                Ik weet niet waar je nu heen gaat?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.