Ervaring met kleine kinderen achterin (en overgeven)?

Forumindex Forums Modellen Grandland X Ervaring met kleine kinderen achterin (en overgeven)?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18378162
    wi3nk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 June 2020

      Hoi, sinds ik nu andere halve week mijn grandland X heb, heeft onze dochter van bijna 2 nu twee keer (flink) overgegeven tijdens het autorijden. Dit gebeurde voorheen nooit. Nu kan het stom toeval zijn, maar pas na dat ik voor het eerst mijn dochter achterin had viel mij op dat rarmen achter, vrij klein zijn en hoog zitten t.o.v. de zitting.

      Nu was het misschien verstandig geweest om met de kleine dame een proefirit te doen,  maar jah ‘achteraf gelul’he. Er is iniedergeval een redelijk verschil met mijn vorige wagen (Peugeot 308, hatchback), waar ze vrij uit naar buiten kon kijken en waar dit nu toch wel redelijk beperkt is. Ik heb zo’n vermoeden dat haar misselijkheid hier mee te maken kan hebben. Zijn er meer mensen die dit bekend voor komt?

      #18378179
      Quadrijder2
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2015

        Ja dat is wel vreemd. Wij hebben 5 kleinkinderen leeftijd van 4 mnd tot 7 jaar. Ze zitten vaak ook langer in de auto als we ze halen en brengen omdat ze best ver weg wonen. En wel 11/2 uur of langer in de auto. Ze liggen meeste tijd dan te slapen. ( omdat de auto zo heerlijk stil is) We hebben wel een kinderstoel die draaibaar is en die is best hoog om naar buiten te kijken.

         

         

        #18378188
        Supermotard
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 April 2011

          Wij hadden deze klachten in onze Astra Sportstourer (met sportonderstel). Deze hiervoor verkocht en met de aangeschafte Zafira Tourer was het over. Deze had ook een Panoramadak. Nu een Grandland X ook met Panoramadak. Dit was een verplichte optie ivm hun misselijkheid (ze geven aan dat het minder klachten geeft) Ik vond persoonlijk de Grandland X ook erg over zijn veren “rollen”.  Nu met de hulpveren achter is dit over en rijdt het ook veel fijner. Wel heel vervelend als de kinderen ook nog gaan overgeven.

          #18379222
          MWW
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 February 2020

            pilletje derin

            #18379343
            rednas_3ssen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 January 2019

              Deze hebben bij onze kinderen altijd goed geholpen:

              https://www.bol.com/nl/p/anti-misselijkheid-bandjes-wagenziek-bandjes-reisziekte-preventie-10-stuks/9200000104740618/

              (wilden liever geen primatour pilletje geven alhoewel die ook altijd goed werkten)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.