Ervaren monteur voor distributieriem vervanging van onze Opel Astra 1.6i-8V 1999

Forumindex Forums Modellen Astra Ervaren monteur voor distributieriem vervanging van onze Opel Astra 1.6i-8V 1999

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355185
    foxy1978
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 April 2018

      Hallo, ik zoek voor onze Opel Astra 1.6i-8V uit 1999 een ervaren iemand of liever nog monteur die voor een schappelijke prijs een nieuwe distributieriem kit met nieuwe waterpomp en thermostaat erin kan zetten voor ons? maar het moet wel ruim 1/3 onder de dealer/garage prijs zitten als kan ,toen ik las dat je speciaal gereedschap nodig had toen wist ik al genoeg en vandaar deze oproep, de oude riem is al ruim 2jr over tijd, in het verleden hebben we nogal veel monteurs gehad die of wel de dealer prijs vroegen of ons een oor aan probeerden te naaien en het hoeft niet voor niets maar we doen wel graag in overleg en een duidelijke vaste prijs afspreken, en maar daar waar we eventueel kunnen of moeten helpen om hem op de juiste tandwiel stand te krijgen en de timing te zetten daar kunnen we mee helpen uiteraard en er is hier ook wel gereedschap indien nodig.Heb wel veel ervaring maar ik weet dat de distributieriem wel nauw steekt vandaar, dan hoor ik het wel of er interesse is ;-)

      #18355186
      foxy1978
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 April 2018

        Zat zelf te denken aan een complete  distributieriem kit van Gates Powergrip  :yes:  

        #18355192
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Je weet dat de set moet bestaan uit distributieriem / spanner / waterpomp / thermostaat en krukasbout.

          Wat wil je er aan uitgeven, wat is volgens jou 1/3 onder de dealer prijzen?

          #18355198
          foxy1978
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 April 2018

            Nou aannemend dat de monteur (gereedschap) al heeft, en ik zelf de kit moet aanschaffen dacht ik aan 100 euro voor de montage-monteur uitgaande van 2,5 uur montagetijd, de riemspanner en waterpomp en ook de thermostaat zit in de kit al ik heb het over een volledigekit.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.