En zo gaat mijn Vec het nieuwe jaar in

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield En zo gaat mijn Vec het nieuwe jaar in

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #18089861
    sentinel69
      Lid sinds:
      27 October 2004

      @atraTD We hebben er een paar in beeld , nu alleen wachten dat de politie er iets mee doet .en sorry ,de politie hier heb ik niet hoog staan . De wijkagent had me zelfs geblockt op twitter :???:

      #18089862
      astraTD
        Lid sinds:
        9 March 2009

        Bahbah..

        Ook toevallig vanmorgen in de krant hier in Maastricht in weekend 2 op een scooter bij een fietsenwinkel een splinternieuwe fiets mee gepikt..
        Eigenaar van de zaak met de beelden naar de politie en zelfde dag zijn die 2 knapen op gepakt..
        Politie word hier nu heilig genoemd :sleeping ( dat ze ook eens wat goed doen )

        Moed niet laten zakken, uit eindelijk komen de daders toch wel boven water.

        #18089863
        sentinel69
          Lid sinds:
          27 October 2004

          Ik heb echt alles afgebeld ,ook met name de grotere sloperijen zoals klein gunnewiek en maresia maar niemand heeft meer een Vec staan.
          Ik had bij hovingh wat besteld en betaald maar bezorgen ho maar . Of het moet mij overkomen dat het pakket kwijt is , dat kan natuurlijk ook.
          Ik kan nog steeds niet rijden omdat ik gewoon niet aan de onderdelen kan komen….. zo frustrerend :swear

          #18089864
          trashmetal
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2007

            Sloperij damen in tilburg heeft vast nog wel een paar a vectra’s staan
            alleen je zult er wel naar toe moeten, versturen doet ie niet
            nummer 013-5700146

            #18089865
            sentinel69
              Lid sinds:
              27 October 2004

              @trashmetal volgens mij heeft ie de hoorn van de haak liggen of zo want ik probeer nu al een half uur onafgebroken te bellen . Weet je geen 06?

              #18089866
              trashmetal
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2007

                nee helaas heb zn 06 niet, als ie die al heeft :jerry
                is een beetje een soort verzamelsloop
                er zijn veel auto’s die er al meer dan 10 jaar staan :shock:

                hij heeft minimaal 2 a vectra’s staan en een stuk of 4 calibra’s

                #18089867
                sentinel69
                  Lid sinds:
                  27 October 2004

                  Ik heb hem gisteren te pakken gekregen aan de telefoon , hij wist het niet eens wat ie had staan a1 a2 of B , dan moest ik maar komen kijken en zelf er af slopen. Hij wist dus wel dat er iets van een Vectra stond ,dat vond ik toch erg weinig info .

                  Als medeforummer @lemmuh mij niet had geholpen met de onderdelen gisteren dan had ik de rit er aan gewaagd ,maar voor hetzelfde geld kom je dus voor de kat zijn viool als je zelf niet weet wat je hebt .

                  #18089868
                  InjectTheVenom
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 December 2004

                    @sentinel69 wrote:

                    @atraTD We hebben er een paar in beeld , nu alleen wachten dat de politie er iets mee doet .en sorry ,de politie hier heb ik niet hoog staan . De wijkagent had me zelfs geblockt op twitter :???:

                    Sorry hoor maar op zo’n manier MAKEN ze het er gewoon naar dat mensen eigen rechter gaan spelen en heeft de politie geen enkel recht om er ook maar iets van te zeggen of tegen te doen :???:

                    #18089836
                    opelremco
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 August 2007

                      Ik bel geen politie meer,als ze mn tank wéér staan leeg te zuigen.
                      Es kijken of ie een koevoet terug kan koppen.GGGGRRRRRRRRR
                      Dan maar even een paar dagen uit logeren,zit toch in de WW dus heb de tijd wel.

                      #18089869
                      Mini Mechanic
                        Lid sinds:
                        2 March 2013

                        @sentinel69 wrote:

                        Schijnbaar heeft iemand problemen met mij ,dat lijkt me wel duidelijk .
                        De wijk waar ik in woon zou je haast terweijde 2 kunnen noemen ….

                        Het is dat ik nog 3 jaar vast zit aan een opleiding in mijn woonplaats anders was ik al verhuisd of beter gezegd geëmigreerd.

                        Dan wens ik je veel succes als de wijk waar je woont ook maar een beetje op terweijde lijkt, hier in culemborg lopen hele kuddes van dat soort etterbakjes rond die om het minste je leven zuur zullen maken, en ik vind het in en in triest om te horen dat je uit je eigen huis weg wilt omdat ze niet van je spullen af kunnen blijven, misselijk gedrag :fy1

                        Succes met het opknappen van de vectra en mocht je er ooit alleen voor staan, we zitten om de hoek he ;)

                        #18089870
                        sentinel69
                          Lid sinds:
                          27 October 2004

                          Mijn excuses dat ik een tijdje niet op het forum ben geweest. Ik ga proberen om dat weer een beetje goed te maken.

                          Waar ik woon kun je vergelijken met Terweijde ondertussen ….. inderdaad. We hebben nog steeds verhuisplannen. Maar dan ietsje verder weg van Tiel en Culemborg ;)

                          De Vectra zetten we nu uit de wijk neer en sindsdien is hij nu dus 5 maanden niet vernield. Maar het is van de domme dat ik hem weg moet zetten en er totale rust is op de parkeerplaats wat de vernielingen betreft.

                          Dankzij de snelle hulp van de medeforummer Lemmuh kon de Vec na de maand de weg weer op . Er zit nog wel wat zichtbare schade op de motorkap maar goed dat is niet anders. Ik ben blij dat ie nog te maken was.

                          Hij rijdt in ieder geval nog dankzij snelle actie van anderen en daar ben ik heel dankbaar voor !!

                          Ook jij dank voor je aanbod Mini Mechanic ,we kunnen wel eens een keertje afspreken :thumb

                          #18089871
                          Ewoud94
                            Lid sinds:
                            11 April 2013

                            Echt werkelijk waar hoe diep en diep triest kun je zijn, iedereen heeft wel eens kattenkwaad uitgehaald maar je blijft godverdomme met je poten van ander mans spullen af.. ze moeten hier maar is hetzelfde als in die landen waar als je iets flikt je vingertje eraf gaat… och och ik kan hier zo kwaad over worden :fy1 :fy1

                            En als de “politie” dan ook nog zo laks reageert dan vragen ze er zelf om, dit gaat ooit nog een keer fout en wie krijgt dan de schuld, jij natuurlijk ooh ooh werkelijk waar als je ze nodig hebt zitten ze op kantoor waarschijnlijk met de lul te spelen en als je ze niet nodig hebt dan houden ze je aan voor de meest achterlijke redenen omdat ze hun maand quota moeten halen.

                            Als je ooit hulp nodig hebt dan hoor ik het wel! :thumb

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.